ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 5, 2010

saya runsing

smlm emi call...emi is my only brother
akak...kereta jammed...xleh jln...
ha?? laa...apsal??
blablablabla....
die explain kt aku..tp aku sepatah haram xleh nk imagine amende yg die explain tu..
takat minyak itam, coolant, air filter, oil filter ngan minyak break je yg aku reti nk check..
segala mak nenek radiator, kepuk kepak bagai tu haraaammm aku tau....

terpaksa masuk spital kete kecik itam bergaya tu...
pungpangpungpang....total damage = RM800...
hambik ko....
parah!!!kerosakan hati yg teruk..abis kene bukak enjin segala bagai..

nasib time tu kete adik aku yg bwk..
bayangkanla kalo aku yg bawak..
masa tu plak kt highway taiping-ipoh yg sgt berbukit itu...
pastu tetiba jamm....x ke haru!!
fuhh...nasib baik!!..sian emi..tp xpe...die kan lelaki..kesian sket je..
kesian kt poket aku sebab rabak rm 800....
mintk emi tong-tong half...mintk mak sket...okeh...itu keji..tp mak nk sponsor jugak..kene terima...nnti takut dikata anak derhaka....hahahahahaha....

okeh...
kereta settle...walaupun kepala pening mana la nk cari duit..
tp xpe...kereta tu dh banyaaakkk gile berjasa...xleh nk marah die..nnt kete mrajuk..langsung xleh bwk..hehe

ni lg 1 wat aku rungsing..
mana plak aku nk cari charger hset nih..
hset unik2 begini mmg payah la nk mencari charger...
china punye...padan muka aku..
sape soh beli hset china..
charger dh rosak..haraaammm tau nk mencari ktne..
aiyoo..
x bercharge la hset aku..
camne mau calling2 SMSing nih...
aiyoo...
rungsing....
somebody plz help me...



3 Comments:

  1. HasanahNordin said...
    charger tu bukan ada dia nye usb skali ke?leh charge kat pc?
    ..izza.. said...
    die nye komponen dlm tu yg dah rosak...tercabut
    Lovely Bella said...
    hehhe btul2 punyer runsing nih.. ermm enpon apekah yg di pakai nih.. mane tau leh tlg.. hehe salam singgah.. nice blog.. udah di follow!! :)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers