ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 23, 2010

wokeh..
ni final entry psl penang..
haha...jemu korg kang kalo aku smbung lg..
pasni aku janji..cite benda lain plak..
so toksah nk jeles2 ok..

last day kt penang..
aku sgt nebes sbb aku kene handle sukaneka..
patutnye ade lg sorg umat tu handle skali..
tp lain yg aku soh wat..lain plak yg die sibukkan..
drpd aku sakit hati jiwa dan raga..
adalah lebih baik aku wat sorg2 kan..
ohh..ade bantuan dr kwn2 ku yg sgt setia..
tenkiu korg..

pening gak nk handle sukaneka..
ye la..1st time ni..
slalu jd org yg bersukaneka..
kali ni jd handler die plak..
mmg pening..

bleh dikatakan byk acara last minit aku tukar..
takut lama sgt nnt panas terik xde sape nk tercogok tepi pantai tu..
nasib idea dtg utk mensimplekan acara memana yg boleh....
kanak2 la plg best..
semua yg masuk dpt hadiah..
kang kalo bg yg menang je..mau melalak sekor2..
bahaya....hahaha

aku pun dah jd kanak2 sama..
dorg lari aku lari..
ko bg instruction kt dorg pun blom tentu dorg paham..
so terpaksa la ngekor sorg2 tunjukkn camne nk main kan..
lawak...
setiap permainan aku kene demo..
hampeh btull
segan oiii..
paling x suke bila kene demo acara berangkai..
semua tgk aku...ohh...i malu u all....
tp kene wat gak sbb aku kan ajk..
nak xnk terpaksa....

fuhhh..
berjaya mensettlekan acara sblm kul 10..
hebat tak??hahah..
aku tau...dorg mesti xnk stay lama2 tepi pantai..
masing2 jaga kulit..
aku pun nk jaga kulit gak..
kang itam legam cikmal xkenal aku plak..kahkahkah...
tp sad to say...ttp burn...
aku x pakai sunblock sbb xsempat...
nyesal.....

abis sukaneka kami terus terjun pool..
niat nk mandi laut...
tp masa tu matahari dah naik..
so cancel..baik terjun kolam saje..
lama x berendam mcm ni..
sgt seronok..
kt hotel ni bebas ko nk pakai baju ape nk berendam lama mana pun ikut suke ko..
ade certain hotel tu..
kene ikut baju yg ditetapkan...
xkan ko nk soh aku pakai bikini baru leh terjun..
mau pengsan semua org tgk..kahkahkah
11.00 am naik bilik mandi2 tukar baju sbb kul 12 kene check out..
sempat la aku tertido stgh jam...
letih x hengat..
sakit vontot...rasa mcm terjatuh masa main tarik2 kt tepi pantai...


b4 balik..
semua dpt packed lunch..
KFC ko..best kan..ade 2 ketul ayam ngan colonel burger...
memula igt nk lunch terus kt hotel..
tp cancel plan sbb msti ade cekgu yg nk blk awal..
so better wat packed lunch...

ok..
abis cite kt penang..
conclusion??
dpt feedback yg bagus dr cekgu2 semua..
bangga juga sbb saya kan salah sorg ajk..
alhamdulillah..semua settle dgn lancar...

wokey...
abis citer kt penang..
pasni nk citer psl hadiah warna putih suci murni yg aku dpt b4 hari guru aritu...



3 Comments:

  1. FareeZan said...
    kemian cikgu cikgi ek bercanda di tepi pantai ;)
    FareeZan said...
    *kemain
    ..izza.. said...
    tekejut aku ko ckp kemian..
    adakah aku seorg guru merangkap bomoh sehingga perlu berkemian..haha

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers