ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 8, 2010

fuhh...
jenuh upload gmbr..
memula laju je..
pastu start la slow melow...haishh...
apsal la broadband x sebest streamyx..
kalaulah bleh psg streamyx kat sini...dah lama aku psg...
ok...enough bout that...

tujuan utama ke melaka adalah menghadiri konvo adik aku..haha..punye la skema ayat..
kalo dulu konvo wat kt bangi..
kali ni kt MITC melaka plak..
jauh sket..leh jln2..hehe

pagi2 dh kene gerak dr homestay.
tu pun dh lmbt..
pusing2 ayer keroh tu mencari breakfast..
last2 breakfast kt mamak area MITC tu je..

kami dpt 4 pas masuk..
tp sad to say aku xleh la nk masuk 2gether with aku nye parents sbb bdk kecik bwh 12 thn x dibenarkan masuk...
so kene la temankan adik aku sorg tu..
tp kalo masuk pun mesti bosan kan..
sbb dlm tu ramai mak bapak saje..
ape aku nk wat kt dlm tu???
kalo bwk lappy xpe gak..hehe....

owhh..
oleh kerana x dpt masuk..
terpaksa la kami tgk kt skrin tv je..
apsal la dorg ni x provide layar besar sket..
ni tv cinonet je...
sebijik je plak tuh...
nasib letak kt dlm..
kalo kt luar....dgn panas lg..xtau la aku nk ckp...
mau kene maki hamun pihak penganjur ngan family bdk2 yg konvo tu...
penuh la pakcik makcik budak kecik bersila dok dpn tv tu..
adik aku antara org terawal amik sijil...
so sempat la aku snap pic die kt tv tuh..heheh

kuar masuk kuar masuk nk mencari hadiah ape nk bg..
kalo pomuan snang sket..
bg bunga sudah..
ni lelaki...
agak x seswai nk bg bunga bagai..


and finally aku ngan adik aku pilih ni..
cute je katak kaler ijau..murah...tu yg penting..hahah
tgh pokai gile..
bln ni sgt byk pakai duit...haishh

aku tau..
adik aku ni yg sbenarnye nk bear katak tuh..
die yg beria2 sgt nk bg abgnye bear tuh..
kite tgk kt umah nnt camne..
slalunye jd hak die..hahah

jenuh tunggu adik aku kuar dr dewan...
merempat dok sana sini..
dh tahap boring melampau..
nasib baik tmpt ni ber'air cond'..
byk space plak tu..so xde la bersesak2 cam kt bangi dulu...
start la aku snap gmbr bukan2..
paksa adik aku pakai sunglasses la..

ni la keje bdk kecik tu..
sehari sblm tuh die pow ballon tiup2 ni..
dulu masa kecik2 suka sgt main...
cam jakun je...
dari dok kat kerusi smpai sudahnye dok kt lantai aku ni..
punye la bosan..

snap jam baru plak..
ni aku pilih masa g jonker walk tu..
sama plak ngan kaler baju..
mmg kelas kan aku..heheh
tah brape lama la bertahan jam tuh..
masuk yg ni aku dh x terkira brape kali aku belikn die jam..
mesti rosak..xpun hilang...
tah mana die campak...

ni aku paksa die g beli air milo..
nk milo jugak..hahahah
dr jauh die dah jerit..milo xde...air lemon nk tak??
xnak...akak nk milo jugak...
hahha...saje dera die sbb die jenis x lalu diam..
nk bercakap je kejenye...
tp kalo die diam....boring plak..hehe

dekat kul 1 pm baru adik aku settle konvo..
punye la lama..
aku konvo x smpai pun kul 1..

dorg ni combine byk kolej..
sbb tu la lama..
ngan ade nyanyi2..nasyid2....koir2..menari2 bagai..
xpaham btul..

x sangka konvo gak adik aku.
tgk die cam memain je masa blaja..
pasni leh keje btul2 ek..
tanggung akak plak..hahha

sblm tu..
sila langsaikan hutang piutang akak dulu..
akak nk angkut kete sebijik ni..
hahahaha

ok...
abis konvo terus rushing balik shah alam..
aku kene naik bas ke taiping kul 9 mlm..
sgt penat..
terkejar2 sana sini..
smpai taiping kul 1 pg..
soknye keje...
ngantuk sgt.......



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers