ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 4, 2010

have to take 1 day leave..
attend konvo my only brother...
dulu masa aku konvo...ko dtg pun x eh..
ok..ok...x baik mengungkit...
kakak mmg sayangkn adik..tp adik......hmmm..hahaha

adik aku blaja kt melaka...
konvo juga di melaka..
sepanjang dia blaja...
skali je aku jejak kaki kt melaka..
tu pun masa mula2 antar die..
pastu....haraaammm...hehe

memula igt cam mls la nk g kan..
tp sape plak nk bwk mak ayah aku..
jd kene la apply cuti sbb konvo die adalah hari isnin..
haisshh...
cuti bersaki baki 6 hari saja..
sikit kan...
nk kecoh la tu ckp cekgu byk cuti skolah..
mmg la byk...
tp time cuti skolah pun kdg2 aku x cuti..
kem sana sini...iring student ke situ ke sini..
dapat plak yg last2 minit baru smpai surat kata ko kene kursus..
mana ke ko nk bercuti??
haaaaaaa....

ok..ok..
bukan nk cite psl cekgu kan...
ni nk cite psl konvo+melaka
terpaksa separate cite melaka kpd beberapa bhgian..
sbb gmbr adalah sgt byk....hehe
gmbr je la yg byk...
cite xde la byk mana pun..

bertolak ari ahad pg..
sempat singgah umah abg jap tgk die..
die nk operate buang besi kat kaki tuh ari selasa..
kami x dpt la nk tgk kt spital sbb jauh kan..
so before die di admit...ade baiknye kami tgk keadaan die dulu..
gerak dr umah abg dlm kul 12 gitu..
smpai melaka kul 3pm..
emi nk kene g amik jubah...
kami??
jln2 di kota melaka....
aku adalah buta sejarah..
nama tmpt pun xtau...
jln2 sementara tggu emi settle hal die..

then mlm kuar mkn plak..
aku dh pesan awl2 aku nk pekena asam pedas melegak2...kow2 punye..
kecur air liur weihh..


tp sedikit hampa la sbb asam pedas tidak seperti yg diharapkan..
mak masak lg sedap...terbaik punyee.....

ni je lauk mlm tu..
simple sbb badan pun dh letih nk pikir nk mkn ape...

ok..
alang2 dh dtg melaka...
kene la g jonker walk..
yg x bestnye jonker walk ni cpt sgt tutup..
ktorg smpai dlm kul 10.30..
dorg dh packing nk blk..
bosan btull....


adik aku yg kecik tu sibuk nk beli souvenir utk adik aku sorg lg yg x ikut..
jenuh pikir nk beli ape..
last2 belikn tshirt saje sudah..
sape soh x ikut..
kan rugi..hehe
xpe...die nk spm thn ni..
dok umah study!!

si kecik ni plak nk gak beli sesuatu..
merengek2 nk jam..
mak aku layankan je..
anak bongsu kan.....camtu la..
eh...cikmal pun anak bongsu jugak...hikhikhik...

tak igt kul brape baru blk..
rasa cam lewat gak la..
smpai umah sewa....terus bummm.....tdo x sedar diri...
baju pun x iron lg....sok jela...hehe



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers