ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

igt tak saya pernah ckp nk reveal hadiah kaler putih kt entry lepas?
igt?
kalo x igt..
sila nyanyi lagu kopratasa yg berbunyi
'masihkah kau igt..pada waktu itu...blablablabla'...hahaha

oowhh..
sbnrnye saya sangat malu nk reveal..
tp saya nk jadikan ini ingatan masa hari tua nnti..
so ape yg berlaku...ade kenangan dlm nih..
kira blog ni cam muzium la..
kita namakan sbgai muzium kehidupan iza...
hmm...cam xbest plak nama tu...
xpe..later i'll think nama yg lg best super lg power...

2 mggu lps hset rosak..
skrin blank..
i kenot type msg..dail number je bleh..
tu pun main agak2 saje..
kalo igt no tu..bleh la ko dail..
kalo x...simpan saje angan2 nk mentelepon ape lg bermesej-mesejan...

ngadu ngan cikmal..
bukan bertujuan suruh die membelikan ok..
xde langsung niat itu..
owhh..saya bukan jenis pandai meminta die membelikn barang itu ini..
tp kalo meminta membeli makanan..saya adalah pandai..hahaha
sbb tu gemuk!!..kahkahkah...

ok..
lps tu die suruh saya membeli hset baru..
owh..die sgt senang membuat keputusan..
kalo saya, saya perlu memikirkan berulang kali utk mentukar hset..
ckp skali saje ngan die...tiba2 suruh beli baru pula..
xde langsung suggestion utk membaikinya....
mungkin juga kerana die tahu saya memakai hset cikai saje..
sbb itu tiada cadangan membaiki hset tersebut...

saya masih berkira2..
saya sayang duit..haha..
lps itu die offer membelikan hset utk saya..
bagaikan org mengantuk disorongkan bantal(sesuai ke pepatah ini?haha)
saya menerimanya saje setelah puas ber'argue' dgn die..
saya ckp boleh beli sendiri...tp die mahu belikn juga...
see...see..
bukan saya yg mintak ye...
slps beberapa hari...xsmpai 3 hari kot..
tadaaaaa...

saya dapat ini...
saya sgt terkejut..
saya assume die belikan saya nokia express music (yg paling mahal bleh saya agak)

tp rupanya saya dpt yg ini..

anda igt saya suka??
owhh..mmg la suka tp ade sikit rasa x suke
cikmal jgn kecik hati ye..
bukan x suke sbb ape..
saya tahu hset ini adalah mahal..
watpe membazir duit membeli hset sebegini?
saya rasa serba salah..
camne ni???

tp..
saya pakai juga..
ye la..
hset lama rosak..
rasa kdg2 mahu gadai saje..
beli yg biasa2 ..
then balance duit gadai tu bg balik kt cikmal..
tp...cikmal x bg..
owwhh...
cikmal wat saya terharu....
i'm speechless

thn ni saya dpt hadiah hari guru paling mewah...tenkiu cikmal..



13 Comments:

  1. dee said...
    pergghh.. best tu!
    ..izza.. said...
    best ke dee??hmm..
    cuna said...
    wahhhh giler best! ok la tu.boleh pakai lame. bertuah badan. aku dalam mimpi je la nak dpt hp camni :P
    ..izza.. said...
    eleh cunna...myo tu bagus la.berjimat cermat..kamal boros..
    xeRoxiaTTe said...
    ape ade hal dia boros..boros2 dia pun abess kat ko jugakk..bukan pompuan laen..sok bungkus blk buat hantaran..kuikuikuiii...menjelesnyee..
    ..izza.. said...
    kak an >> xpayah la jeles...kami x kawen lg..kalo dh kawen nnt bleh la nk menjeles itu ini..haha
    aimighazali said...
    nak jugak..haha..
    ..izza.. said...
    aimi >> nak?? nnt aku soh fad belikan utk ko ye..ko nk brape??hehe
    fie said...
    pesal cakap cikmal boros?ko nie..dia kesianko tau tak..

    ehehehe.mcm blackberry la ;)
    ..izza.. said...
    fie >> mmg die kesiankn aku..tp bleh je beli hset yg biasa2 kan..
    xpe la..
    aku dh leh terima kenyataan dah nape die belikan hset camtu..
    fareezan said...
    ecececece.blhla beron9 24jam guna phone ni.. seronok wey nk jugak!!!ahahaha
    ..izza.. said...
    ejan >> soh la yayed belikan..wat hantaran kawen ko..hehehe
    Zulhairi Yusoff said...
    saya pun mau juga...huhhuhu..saya punya hp pun dh mcm batu bata..saya punya istri tak mo kasi hadiah pun...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers