ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 20, 2010

haritu melaka..
skang penang plak..
wahh ko iza..bejalan sakan..
cuba check duit dlm account tinggal brape kupang??
hahahaha...
kontang!!

aku g penang sbb urusan rasmi ok..
bkn saje berjimba sakan lupe semua keje bagai..bukan..bukan...
ade kursus professionalism guru+sambutan hari cekgu kt sana..
aku antara yg menjadi ajk..so kene g awal sehari..

bertolak jam 3 la konon..
tp as usual...janji melayu kan..
tup tap tup tap...kul 5 baru gerak..
dekat kul 7 baru smpai..

singgah queensbay mall dulu sbb ade kwn aku nk cari kasut kawen die..
menyempat gak..
org kaki shopping mmg camtu..haha
smpai x larat nk ikut dorg shopping..
aku melepak duduk saje kt mall tu smbil mkn eskrem..

ade dekat sejam menunggu dorg abis shopping..
mata dh ngantuk gile...
abis queensbay plan g mkn ikan bakar plak..
ape tah nama tmptnye..
aku pun x igt..
order ikan bakar ngan tomyam saje..
satay 20 cucuk utk 6 org..
sikit kan kami mkn..hahha..

sbnrnye dah mkn dulu masa smpai queensbay tu..
sbb tu order sket je..
ko igt cukup ke setakat ikan bakar ngan tomyam kalo x mkn dulu??
mana cukup oii..
aku dh la x mkn tghari tu..
mmg lapa smpai nk muntah..
hehe...
gedebuk gedebak mkn settle semua..
check in hotel naza kt jln nk g feringgi dlm kul 12 lebih..
kalo la bayar guna duit sendiri..kompem rugi gile nih..
nasib fully sponsored by kelab guru...den kan ajk..
owh..bahagia...tdo+mkn free..



wah...
kebetulan..
dpt bilik no 507...see..see..bertapa kuatnye aura 507 tu.
smpai ke penang ko..
owwhh...507 dihatiku...kahkahkah
ok...abis...hehe



6 Comments:

  1. cuna said...
    tu yg best tu jadi cekgu. kursus sana event sini. Pastu jalan2 fully sponsored. Besnyeeee. Aku tengah jeles meles nih!
    ..izza.. said...
    ko xpayah jeles...sbb weekend pun kami kene keje tau...xde ape yg nk dijeleskan..hehe
    dee said...
    wah 507! ^^
    ..izza.. said...
    tgk..bertapa sayangnye aku ngan 507..
    cuna said...
    Kene jeles jugak. At least dpt jalan2 n berjimba. Boleh bz sana sini. Tak de la dok terpacak atas kusi ngadap laptop. Kematu vontot :D
    ..izza.. said...
    yg bab kematu vontot tu aku sokong...keje cekgu ko x sempt nk duduk sgt..tp aku suke...jln sana sini..haha

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers