ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 21, 2010

hahaha...
apsal tajuk malam ke-satu??
xleh woo ckp malam pertama..
ade org pikir lain kang..kahkahkah

orait lah..
sambung cite penang lg.haha...
anda bosan??
taip on BOSAN dan hantar ke 32999...kahkahkah...

fine!..serius la iza..
mlm tu tdo sgt lena sbb mmg exhausted gegile..
lps subuh smbung tdo blk..
tup2 dpt msg..ketua aku soh turun kompemkn semua benda ngan org hotel..
alamak..
baru nk bersenang2an...hehe..
so mandi2 turun terus jumpe En. zainol..pengurus hotel tuh..
kompem itu ini then settle baru g breakfast..

makanan sgt superb...
bleh pilih main menu western or local..
of couse i pilih western..local ko bleh mkn bebila kan..haha..
aritu utk western nye menu die kasi french toast, sosej, telur, apetah lg..
tp sgt best..rasa nk tmbh je..hahha..
mmg kene amik big breakfast sbb dh tau kami xkan smpt lunch punyela..
nak uruskan pendaftaran nnt kompem smpai kul 2..
pastu 2.30 ade team building smpai ptg...
bila masa nk lunch??
so breakfast la bebanyak..
free...ape nk kesah..bedal je byk mana ko lalu mkn..hehehe

lps mkn kuar jap g cari hadiah utk team building..
sian kwn aku..
hadiah dh siap smlm..
tp pecah plak masa nk check in...
terpaksa membeli hadiah lain....

penang ni mall die sume jenis jual benda mahal2..
payah gile nk mencari brg harga bwh rm 10..heheh..
ni pun bedal je angkut mane2 sbb nk rushing blk hotel nk arrange pendaftaran..

rombongan cik kiah dah smpai..
hehe...
dekat kul 1 lebih gak dorg baru smpai..
jenuh tunggu kt lobi..
ade separuh yg drive sendiri..

keje aku..
meng'explain' jadual sepanjang kursus..
senang saje..tp yg jd susah sbb nk tggu sorg2 check in..
yg lelain....bereh..hehe

kelihatan ajk sedang sibuk kan..
kehkehkeh...
ajk kelab guru thn ni semua muda2 belia..
tp berjaya memecah rekod membuat hari guru di luar kawasan maktab..then siap leh tido2 bagai..
pecah rekod weiii...bangga!!hahaha

2.30 start team bulding..
best sangat..
tp letih sbb byk bergerak lari2 kejar sana sini...


semua sporting gile..
xkira tua muda yg single yg beranak pinak yg mengandung..
semua take part..
sangat syiookk...

ni team aku..
kami dpt no 1....tp dr belakang..
kahkahkah..
tp semua dpt hadiah yg sama..

sesi bergambar bersama ajk kelab....
mmg havoc dorg nih...
semua jenis ringan tulang tolong2 kwn..
ckp je...gerenti dorg tlg...
thumbs up utk dorg...

korg igt keje aku dh siap?
blom lg..
abis team building naik bilik mandi2 solat then turun balik..
kali ni kene tlg ajk utk kasi door give sempena hari guru
mlm tu ade bbq...
ajk sgt bz smpai x sempat nk mkn bbq..
dpt mkn bihun,nasi sket, mushroom soup ngan eskrem baskin robin..
2 round aku amik eskrem...
balas dendam sbb xdpt bbq..hahaha
owh..
1st time aku mkn baskin robin masa bln doblas 2 thn lps rasanye..
kt tapah...cikmal belanja...nnt blanje lg ye...saya sgt suke eskrem itu..hahah

zah, nas ngan sham...
xbyk gmbr mlm tu sbb kan dah ckp td bz...
camne nk hegeh2 posing bagai....


ni lps settle majlis mlm itu..
tinggal geng bujang je melepak..
yg lain semua dah masuk tdo..
ngan anak kecik bagai...mmg la kene tdo awal kan..
padahal time ni baru kul 10.30 camtu...hehehe

lepak tepi pool panas gile..
padahal laut sekangkang kera..
xde angin...
last2 decide dok kt lobi
bersila wat cam rumah sendiri je..
lantakla ape org nk kata...mmg kami x malu..kahkahkah


kwn aku g cari air..
sbb nk lepak2 lg kan..
kang haus tetiba sape nk tlg bg air..
better g cari dulu...bijak ustaz ni..

sembang2 dlm kul 12 semua naik tdo sbb sok pg2 ade event lg..
sok nye event aku handle plak tu...nebes ok..
nnt aku smbung part 3 plak ek..kahkahkah..
nk gak sambung tu..
byk gmbr kang kalo x publish rasa cam sia2 je tangkap gambr..haha



2 Comments:

  1. cuna said...
    tetiba aku rasa cam nak tuka profession je pas baca entry penang ko nih. berita terkini...wiken ni aku kene keje. Huwaaaa. Nak buat wed preparation pun tak dapat. Harus la aku kene jeles ngn ko nih
    ..izza.. said...
    siannye ko..dh nk kawen pun nk kne keje gak...xde timbg rasa btollah...bikot oi.haha

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers