ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Saturday, January 8, 2011

entry lepas sudah cerita hantaran saya kasi cikmal..
ni cikmal kasi saya pulak..

pertama..
mas kahwen ngan gelang..
mas kawen dlm album tu..
simple je..
xpayah nk gubah2 bagai..
taruk dlm album dok diam2 situ..

kedua..
ni patutnye letak skali ngan gelang tgn..tp nnt mas kawen xde kawan..
mas kawen akan kecik hati pulak nanti..
kahkahkah..
semua brng2 diatas adalah pilihan cikmal..
hantaran ni pun semua die gubah sendiri..
sgt berbakat kan suami saya tu..
kahkahkah...


ketiga..
ni antara brg yg plg susah nk cari..
korg tau la aku ni dr dulu mana reti nk ber'handbag' bagai..
dulu2 dating letak wallet ngan phone dlm poket suar je..
sbb tu payah sgt nk pilih hbag yg berkenan dek hati..
aku suke yg simple..
dh jumpe esprit aritu..
tp kalo la aku beli wat hantaran, kompem mak aku bebel2..
x sesuai..cikmal pun cam xbg..
tu yg sudahnye pilih hbag ni..
tp sedih la sbb aritu masa annual dinner, hnbag ni kene dakwat..
abis kotor..upah hantar cuci sama ngan harga handbag ni..
baik beli baru....mahal btul cuci leather

keempat..
perfume jlo sunkissed..
aim dh lama..
dpt jugak..
tp yg peliknye,vanilla dr kedai badan jugak dihati..
smpai sekarang baru 2,3 kali guna yg ni..
mungkin sbb vanilla tu snang nk bwk kemana2 kot..
ni kalo x igt nk pakai, mau basi ni..kahkahkah

kelima..
tgk2..hantaran kami sama byk je..
eh..sama sikit je..
hahaha..
coklat patchi..
ni aku terkejut masa dpt ni..
aku tau coklat ni mahal gile..
x jangka plak cikmal sanggup berabis beli coklat ni..
xpelah..kawen sekali je seumur idup...
tp mmg super duper best coklat ni...
makcik aku dok aim je bile aku nk agih2kan..
sabar je la..

ok..
hantaran settle..
pasni cite lain pulak



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers