ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

lama berfikir secara dalam dalam..
perlu ke tak?
kalau nak ikut Maslow's hierarchy of needs
kehendak saya ini jatuh di tempat yg kedua selepas basic needs..
which means agak penting jugak la ape yg kehendaki oleh saya ini...
tapi kalau ikut secara logik pun..
hmm...memang logik la..
macam tak perlu difikirkan secara panjang..
kalau ikutkan kerjaya saya...
lagi la logik untuk mengkehendaki apa yg saya hendak ini..
ehh..ehh...sudah!
mukhaddimah sangat panjang..
nanti orang tidak interested mahu baca..
give up mentunggu apa yg saya kehendakkan sebenarnye..
baiklah..saya bagitahu sekarang..
owhh..
sblm tu..lihat gambarajah dibawah..


paham?
apa yg gambarajah tersebut terangkan?
mungkin cikmal yg sedang membaca itu tidak berapa jelas dengan apa yg isteri beliau kehendaki..
biar saya terangkan..
isteri beliau sedang mengalami masalah perlupaan..owhh..teruknye bahasa saya..
senang macam inilah..
isteri cikmal memerlukan sesuatu alternatif / bahan untuk membolehkan beliau melekatkan segala memo@nota di atas dinding..
beliau sudah memikirkan mahu melekatkan softboard di dinding kediaman beliau..
tetapi bukankah itu akan mencacatkan keadaan dinding kelak..
jadi beliau dengan penuh passion nye telah melayari laman web gedung membeli belah barangan rumah yang menjadi kegemaran beliau dan telah menjumpai seperti apa yg tertera di dalam gambar di atas....
jadi..
disini..
isteri cikmal mahu meminta jasa baik suami beliau untuk membawa beliau ke gedung membeli belah tersebut untuk memastikan apa yg dikehendaki oleh beliau tercapai dalam masa terdekat ini..
beliau sangat2 memerlukan barang tersebut..
kasihan beliau..
dan kalau boleh...kalau boleh la..kalau tidak boleh tidak apa..
kalau boleh...err....tidak ape lah..
nanti kalau minta suami beliau belanja macam melampau pula kan...
tidak mengapa..
isteri beliau akan beli pakai duit sendiri...
itu saja lah...
hehehe



2 Comments:

  1. xeRoxiaTTe said...
    Ko nak beli k.an punye tak? ade dua kat umah tu lain2 versi tp ikea punye lah...lelong2..boleh ganti k.an yg baru..hehehe..
    ..izza.. said...
    TAKNAKLAH...dah burukk..ehehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers