ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

fuhhh...
byk gmbar..
sgt2..
xtau nk pilih yg mane nk letak sini..
last2 aku compile cam gmbr2 kt bwh ni..
puas ati..ehehe

mcm aku ckp aritu..
cikmal ckp hari ke-3 baru bleh g disneyland sbb 2nd day ujan..
tup2 3rd day pun ujan jugak..
agak malang sedikit..
tp xla selebat semalamnye..
still bleh redah lg..

ape perasaan aku g disneyland??
mcm dalam mimpi tahu..

dulu masa zaman bertunang,..
cikmal ckp nk g honeymoon kt HK Disneyland aku bleh wat dunno je..
aku rasa mcm xkan jadi la planning tu..
bab duit 1 hal..
bab masa 1 hal lg..
tup2 jejak jugak kaki aku kt situ..

tercapai gak impian nk bergambar ngan maskot2 disney....
geram je aku tgk..
dorg semua ni mcm real sgt..
mmg semua dilatih menghayati watak masing2 aku rasa..

maskot plg gatal adalah goofy..
yg lain2 tu biasa2 je..
minnie mouse sgt sopan santun..


tmpt ni besar..
tp xterasa sgt sbb semua tmpt menarik..
x igt plak nama setiap part kt dlm ni..
tp kalo x silap aku ade adventureland, dreamland..owhh...xigt sudah..
haha

mcm kt ocean park jugak,
xde nye kami nk beli2 makanan..
seludup energy bar ngan mineral water...
kebetulan bwk tripod, letak dlm beg tu je..
selamat.
kalo x, mau kebulur sehari suntuk kt situ...

kt adventureland ni masuk kejap je sbb nk kejar show the golden mickey kul 4pm..
xnk la terlepas show tu..
rugi woo..eheh....

show the golden mickey tu mcm musical theater la lebih kurang..
kejap je..
dlm stgh jam kot..

1 benda nk kasi tau korg semua..
mental n fizikal kene kuat ye kalo nk g tmpt2 mcm ni..
sbb ape??
sbb nk kene bejalan kulu kilir..
dpt plak laki ko aggressive semacam je..macam tidak tahu penat...
ko yg jd stress..hahaah

satu lg tips..
jgn lupa amik gambar sebanyak mungkin...
kt dlm kedai cenderamata pun bleh amik gmbr sesuka hati..
bukan mcm certain2 kedai kt luar tu..
dorg mmg x kesah ko nk snap gmbr kt mana2 pun..

ade lg tips..
ni sgt berguna utk pompuan..
jgn lupe bwk botol air kosong..
tujuannye??
kalo nk wee wee snang sket...
kt HK, semua toilet xde paip air ok..
so kene pandai la tadah air kt sink..
bwk la wet tissue byk2..
ni tips ni..tips ok..
rasanye kan..
nnt kalo ade peluang dtg sini lg..
aku nk try tdo kt hotel die pulak..
mesti lg best..
kan cikmal...kan..kan..ehehe

owhh..
ade 1 benda x igt nk ckp..
kt futureland kot kalo x silap..
ade 1 game tu xigt nama dah..
main tembak2..
ade in-house train..
pastu duduk dlm tu 2 org..

pastu picked up laser pistol then bleh main tembak2 kt keliling smbil train tu begerak..
ade la tanda2 yg mane ko nk kene tembak..pastu dpt la markah...
tp seriously mmg fun...
korg kalo g sana, xmain game ni..mmg rugi besar...
ahaha...promote lebih sbb aku menang..kahkahkah


ade lg 1,
tgk movie 4D..
ni 1st time tgk ni..
best jugak..
siap bleh rasa air percik2 kt muka lg..
pastu cikmal dh rasa gian nk tgk movie 4D..
smpai kt airport pun die sempat lg ajak tgk cartoon 4D...

kami kt sini smpai 7pm..
sbb nk tunggu bunga api..
mmg everyday ade fireworks b4 dorg closing gate disneyland ni..
lupe plak nk upload...
tp mmg seronok..
tak tipu ni..
smpai nganga2 aku tgk...

abis je firework terus cabut balik...
penat bukan main lg...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers