ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

suami : hello..blablabla...update la blog. tulis pasal Hong Kong..
saya : ha??aik..hmm..ok..

perbualan suami isteri..dialog terpaksa dipendekkan atas sbb2 tertentu..ahahaha...

suami saya request soh update psl HK..
xpaham haku..
bukankah die pun pegi sama ke HK aritu..
haisshh..
aneh kan...
tp die ckp cerita HK tergantung...
xelok mcm tu..
kene habiskan...
baiklah..baiklah...

aritu stop smpai madame tussauds
kalo x igt bleh refer sini..
pastu gmbr kt the peak x upload pun aritu..

the peak ni cam ala2bukit bendera la..
walaupun aku xpnah naik bukit bendera..
tp seperti yg diceritakan oleh cikmal kpd aku, dptlah aku membuat kesimpulan bahawa the peak adalah lebih kurang sama ngan bkt bendera..
kalo xbtul, maknanye cikmal tipu aku..xbaik tau cikmal, mempermainkan isteri...syurga isteri kan kt tapak kaki suami..ehh...xde kaitan..hahaha
teruk kan aku..
the peak yg jauh nun kt HK aku pegi..
bukit bendera haraaamm xpnah jejak..bagusla...

ni kt area bwh sket the peak tu..
ade shopping complex ko..
lg advance la dr bkt bendera..
cam kagum jugak sbb kt atas2 tu dorg bleh menshopping...
kt situ sejuk gile2 sbb angin kuat..
cikmal x bwk jacket..
menggigil2 die...
alangkah best kalo dpt hirup hot choc@coffee..
tp takut nk minum semberono..(ewah,ayat sastera u..haha)
takut x halal
minum air mineral je la

ni dh turun dr the peak..
tmpt lapang cam tempt rehat2 rakyat jelata..
aku tgk HK ni bersih je..
ni kalo kt KL, kompem sampah rata2...

yg ni kami x sempat nk naik pun
mmg gatal2 je kaki nk naik tp xtau kemana hala...
sanggup tunggu tram ni lalu semata2 nk amik gmbr..
rasa mcm kt London u all..hehehe

nmpk mcm dh mlm kan..
kt sini cpt gelap..
ni dlm kul 5 ptg rasanye..
tp kt sana kalo kul 6, dh mcm kul 7@8 mlm..
siang die pendek..

cikmal insist nk jugak bergmbr berlatarbelakangkan tram...
jenuh aku tggu tram brenti...

blk tu igt nk try mkn kt tmpt lain..
cari la 1 restoran org singapore..
cousin aku yg bgtau restoran ni..
kt ashley road kalo x silap aku..
tp pegi2 je org kt situ ckp restoran tu dh tutup..
hampa je..
blk mkn kebab kt ebeneezer lg..hehe
then jln2 menikmati keriuhan bandar HK..
pastu blk hotel rendam kaki ngan air panas sbb soknye nk jln lagi..
cramp kaki haku....



1 Comment:

  1. dEe said...
    wah, kamal jd blog editor ko ke?

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers