ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Saturday, January 1, 2011

kakak ipar aku ckp,
"smentara tgh berdua ni bleh la jln2..
kang dh berderet, kene mengangkut plak.."
ayat2 jeles la tu..ehehehe


jln2 kali ini adalah bersempena dgn lawatan smbil belajar ke rumah abang cikmal..
ehehe..
kira mcm menyelam smbil minum air..
masuk kali ni rasanye dh 4 kali kot jejak kaki kt cameron ni..
cuaca xla sesejuk kt genting or hong kong..
owh..melampau ko iza nk comparekan cameron ngan hong kong..
tp still menggigil2 bile nk mandi..

xde beli ape2 pun...
sekadar mahu jln2 saje...
tea byk lg kt umah..
strawberry kalo beli bwk balik kompem x abis..

igt nk g ladang tea boh kt puncak nun...
tp tutup plak since kami smpai pun dh petang..
kempunan..
tmpt tu la yg aku nk g sgt2...

masuk taman rama2 x pasal2 kene byr RM5 sorang..
huh! x berbaloi betul..
org lain mcm x byr je..
cikmal jujur betul
rama2 kt situ xde la cantik sgt smpai bleh buat ko ternganga2 kekaguman..
sekadar boleh tahan je la..
rama2 blagak..xmau hinggap kt aku pun...
tu yg gmbar rama2 kt lengan aku tu pun cikmal yg tangkap pastu letak situ..
sayap die dh patah sbb tu die x lari..
kalo x....
harammm..
lps kecewa nk g ladang teh tp tutup tu..
terus singgah mkn waffle ngan scone..
scone die sedap sgt2..
waffle cam biasa..sedap juga..

kusyuk cikmal mkn..
igt x suke...

last skali sblm blk ke umah abg cikmal,
singgah kt pasar mlm..
pastu terus blk umah abg die..

skrg ni aku nye selsema makin teruk..
smpai semput2 rasanye..
puas mkn ubat dh..
tp x jalan..
sesape ade suggestion cmne nk kurangkan??




1 Comment:

  1. cuna said...
    xtau plak ko nk g cameron mggu ni. kalo tak sure dh terserempak kat mana2. ehh kitorang pun jujur gak byr RM5 kat tmn rama2 tu :D

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers