ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

srot sret..srot sret..
selsema mmg xbrenti2..
dekat setahun kot..
dah jenuh mkn ubat itu ini..
tp haram..
nk tido mlm punye hazab..
aku tahankan jugak
sudahnye collapse...
kalo bab2 selsema ni mmg tak yakin aku nk g klinik..
bkn ape..
takut doc ckp " eleh, selsema je pun "
drpd aku sakit hati, lebih baik aku sakit hidung..
kahkahkah..
tak logik!
smlm sbb dah rasa x tahan sgt..
tido pun asyik nganga je..
aku tekad g klinik..
nah...segedebuk ubat....

as usual..
mcm dulu2..
resdung..
tahap teruk juga daa..
haisshhh...
doc kasi ubat suruh titik dlm hidung..
sekali titik mak aiii...lega gila...
nyesal tak pegi klinik awal2..
kalo x, dh lama aku tdo lena mlm2..
lagi 1, doc pesan, kalo bleh jgn sapu sampah..
dengar tu cikmal??
saya xleh sapu sampah..
dikhuatiri makin teruk..hehehehehe
alasan!



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers