ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

hari kedua kt HK..
pg tu ujan lebat gak..
mula2 cikmal ckp 2nd day kite g Disneyland..
aku punyela excited..
skali cikmal tukar plan pulak..
die ckp kalo g disney rugi sbb hujan..
nnt xbest nk tangkap2 gmbr...
ok..fine..
die kan suami..
saya kan isteri..
isteri kene dgr ckp suami..
hohoho

cikmal ckp lebih baik g ocean park..
ok..ikut..
ahaha..
tiket masuk ocean park aku x igt brape hengget..
cikmal tau la sbb semua die yg handle..

smpai ocean park, ujan lg..
siap kene beli payung..
payung yg patutnye utk sorg kami share berdua..
romantis bukan..
yela..romantis la sgt..basah kuyup jeans aku..
ahaha..
tp xpe..bukan selalu romantik2 begitu..
share payung pun nk ckp romantik..
kahkahkah

ni kt area train nk naik bahagian atas ocean park tu..
cantik die wat design dlm train tu..
turun tu kami naik cable car..

yg ni aku naik yg cam kt melaka tu..
yg pusing2 pastu leh tgk view sekitar ocean park..
ok la...
tp aku ni gayat..
xbrape nk feel sgt..ehehe

view dr atas..
berkabus je..
hujan lg masa ni..


pastu tgk binatang ni..
ape ek nama nye..
ahaa...singa laut...
mmg leka tgk dorg bg mkn kt singa laut tu..
cara jln cam pelik je sbb singa laut kan xde tgn..
kelakar..

brenti mkn biskut jap..
penuh mulut mengunyah ye cikmal..
kami bwk energy bar ngan mineral....
nk membeli belah kt situ rasa was2 je..
nasib masa masuk sini org tu x check bag..
kalo x, kene rampas...
kebulur la dlm tu..

aku yg kesejukan...
tgk...
jeans basah2..
makin sejuk la..

dlm kul 4 ptg ade dolphin show..
kami tunggu yg ni la..
penuh org kt situ..
ade minah sebelah aku tu die mkn cam sotong kering yg slalu jual kat lumut tu...
tp aku rasa bukan sotong..
pandai2 la korg agak ape yg die mkn..
busuk gile..nk muntah aku..
tp tahan je la sbb mmg dh xde tmpt lain nk duduk..
bile teringat blk, mmg rasa nk muntah...iyerrkkk

dolphin ni bijak kan..
kalo bela sekor boleh ke??
ehehe

show kejap je..
rasa xpuas..
menarik...next time bleh tgk lg...
manatau nnt kt malaysia ade wat plak cam ocean park ni..

yg ni pebret aku..
amik gmbr ngan maskot..

byk lg tmpt yg kami pegi..
tp xlarat la aku nk upload gmbr..
byk sgt..

cuaca pun mendung je..
jap2 ujan..
mmg tepat la pilihan cikmal x g disneyland aritu..
kalo x, msti xbest..

blk tu kami naik train kebetulan sama masa ngan org blk keje..
mmg padat..
tp yg bagusnye train dorg ni cam seminit sekali ade train...
so ko xpayah risau la nk tnggu lama2 berasak2..
part yg paling aku suke kt HK adalah train dorg..atau org panggil MTR..
sgt2 sistematik..mmg xkan sesat la kalo ko baca peta die btul2..
next time kalo g sorg pun xpe..
kahkahkah..

blk ocean park, perut dh bunyi2..
mmg lapar gile..
singgah hotel kejap letak beg semua then turun mkn..
nasib baik tmpt makan sekangkang kera je dr hotel..
mkn kebab lg..

dpt menikmati tea panas2 mmg perkara plg heaven la kt sana..
rasa bersyukur gile sbb ade tea lipton yg halal tu..
kalo x, aku xtau la nk minum ape..
mineral water je la..
cikmal siap borong tea ngan paper cup n sudu sbb nk minum kt hotel nnt..

die ni kalo dpt layan FB mmg x igt bini..
mata terbeliak mcm nk mkn skrin laptop tu..

pas mkn..
kami jln lg..
pegi avenue of stars..
jln kaki je sbb x jauh sgt..
tu nnt aku cerita next entry ye



2 Comments:

  1. NoName said...
    bestnya..
    ..izza.. said...
    best wei...pegi la...serius x menyesal..g sorg pun xpe..ko xkan sesat punye..hehehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers