ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

hati tidak segirang semalam..
ewah...
semalam memang la girang sebab bersama lelaki kesayangan kan..
hari ini pulang ke tanah air tempat mencari sesuap nasi..
cheit..
mood down saje..
rasa malas nk buat apa apa..
rasa nk balik shah alam..huhu...
tak boleh...tak boleh...
eh..
mari dengar cerita ni..
isteri merengek2 ajak suami pergi bukit tinggi..
entah kenapa...tapi isteri rasa mahu pergi juga..
suami cakap..baiklah..
hahah..sian suami...isteri memberi idea macam macam sangat...
sampai penat minda suami memikirkan kehendak isteri...
sudahnya suami book 1 malam dekat berjaya hills...
nah tengok..
suami booking bilik macam mahu duduk 10 orang..

ini dining room..
ade 2 biji tv..1 lagi dekat bilik tido..
saya lupa amik gambar bilik..
suami saya dah ambikkan tapi saya lupa transfer..

toilet..
isteri complain sebab toilet bau kurang enak...
enak?? macam makanan pulak..
tak..tak..bau kurang menyelerakan..
ehh...apa ni..
bau tak best!
saya tak suka betul...terus suami call room service suruh cuci toilet...
isteri buli suami lagi..kahkahkah

dressing room pun ada tahu..
besar betul...
suami..suami..
adakah die perli saya sebab tiba tiba ajak pergi sini sampai booking bilik sebesar itu?
atau adakah die saja mahu membuat saya ternganga terharu terpaku terkejut kerana beliau sanggup buat apa saja demi saya??errrr..
tak kot...die cakap bilik ini paling murah...
iye ke??

pemandangan superb..
saya suka sebab boleh tengok orang tengah main golf sambil dengar bunyi cengkerik malam malam...

lepas check in..
suami ajak tunggang kuda..
saya excited..tapi saya takut sebab saya pernah kene tendang kuda belaan pakcik saya 15 tahun dahulu..sebab itu peha saya besar..ahaha..xde kaitan!

saya rasa yuran masuk untuk naik kuda 10 minit adalah sangat mahal..
RM25..setakat pusing pusing kawasan dekat dekat situ saja...
kuda yang saya naik tu asyik nk berenti makan je..
macam orang yang tengah menunggang kuda tu kot..ahahaha

lepas itu kami ke sport center..
saya ajak suami saya main tennis..
nasib die suka..
kan seronok kalau kita duduk sama kan yang..
boleh beriadah bersama sama..
huhu..
saya berangan!
lepas tu...
main boling pula..

kami dua orang je dalam tempat boling tu..
macam rasa suami saya mensewakan 1 tempat boling tu untuk kami berdua..
ahaha..perasan...

colmar tropicale ni kecik je..
rasa jalan jalan kat tempat yang sama puluh puluh kali...
ada persembahan Russian roulette malam tu..
seksi gile...rasa macam tak patut ditayangkan sebab kt situ ada budak budak bawah umur...
saya tak bagi suami tengok sebab saya jeles...kahkahkah...

keesokan harinya.. kami ke botanic garden & Japanese village..
saya ajak suami saya pakai kimono..
eh...yang perempuan kita panggil kimono..
lelaki??
belasah la..
haha
rasa ayu sopan santun je..
tapi saya tak puas hati sebab saya tak suka warna kimono tu...
saya nk tukar tp orang tu tak bagi..
suami cakap..lain kali kita pergi jepun..
ehh...silap..
lain kali kita pergi lagi...ahahaha

yang..
dah pakai kimono ni..
pasni bleh la kita terbang ke jepun kan..
kat sana ada disneyland kan..
u kan suka disneyland..ahahahaha..

saya rasa tempat ni seronok tapi tak boleh duduk lama lama sebab nanti mesti akan rasa bosan sebab tak tahu nak buat apa dah..
2 hari satu malam sudah cukup..

kalau die buat permainan macam dekat genting highland tu, maybe boleh duduk lama sedikit..
owhh..makanan kat sini semua mahal mahal..
teh tarik kegemaran saya berharga RM8.50 tahu..
mahal sungguh..tapi sekali sekala tak apa..
kalau hari hari..
suami saya boleh botak licin..
sekarang kondisi botak beliau masih boleh dikawal..
kahkahkah..


i love u yang..
eh....



5 Comments:

  1. cuna said...
    baju yg kamal pakai tu sebijik cm yg myo pakai time kitorg g sana dulu...corak yg sama...huhuhu...aku pn pakai kimono purple tp lain sket kot ;) sonok ek ko. mkn angin je keje
    ..izza.. said...
    baju lelaki coraknye limited sgt...majoriti corak yg sama je..bleh kurus kan pakai kimono tu...ahaha....kami ni bejalan je sebab xde umah sendiri lg la cunna...nk dok umah org, cam segan...sbb tu jln2 je kejenya...lagipun sementara sedang berdua..ahahahah
    FareeZan said...
    wah sampai jugak. actually xde pe pon kat sana nk sonok2 amik gnba oklah. tapi kalu dh kawen dok sana lgla best.aha.bai
    ..izza.. said...
    best ke?
    biasa je la ejan..sbb kami ni bukan pasangan romantika d amour...ehehe
    kalo ko mungkin ye kot...hakhakhak
    zul usahawan dRG said...
    mmg best kan akak, sedih pic yang saya tngkap dah hilang hp kene virus tk dapat di selamatkan, huhuhuhu.. takpe nnti leh g lagi

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers