ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

phewww...

saya tak tahu kenapa..
sejak saya kahwin..
saya rasa saya selalu sangat tidak sihat..
saya macam jadi lemah..
bukan lemah tidak bersemangat untuk bekerja...
tapi lemah dari segi kesihatan fizikal..
senang sangat sangat nk kena selsema..
kalau dulu selsema selalunya bagi salam dulu..
tp sekarang..bukan main senang lagi nk kena selsema..macam tak kira masa..tak kira tempat..
kadang kadang tengah tengah panas terik tiba tiba bersin tak tentu kira...
memang nk kena prepare tisu dimana mana sahaja..
kalau dengan cikmal, dia yg provide tisu...
owh...kalau lah ada suami disisi sekarang ini..
owhh..

saya rasa sangat tak berkhasiat..
macam biskut lemau..
buat itu tak larat..buat ini tak larat..
tak selesa betul..
macam terbatas pergerakan..
nanti kalau aktif sangat, kompem badan sakit sakit..
siapa mahu tolong?
owh...
kalaulah ada suami sekarang ini disini..
owhh..


ahh..
sebenarnya saya rasa saya rindu suami saya..
sebab itu saya jadi tidak selasak seaktif dahulu..
lemau..lembab...
saya tak patut macam ini..
tapi..
ahhh..susahlah nak cakap..
sebab..
ishhh...
saya macam nak menangis...
sudahlah..
nak pergi buat perkara perkara yang melekakan supaya saya tidak meratap kerinduan...
mahu minum susu panas lepas itu boleh tidur dengan lenanya...
bulan...kirim salam pada suami saya ye...

saya jiwang terlebih malam ini...


2 Comments:

  1. xeRoxiaTTe said...
    Hambik ko dulu smpai nak nangis2 bile mak suh kawen.. skrg dah menangis2 sbb x dpt bekepit ngan cikmal.. Org kata klu pas kawen lemau + sensitip tu...ade sesuatu lah tu..sile check2 ok.mana tau rezeki.
    ..izza.. said...
    ehh..ade ek menangis2 sbb mak suruh kawen?? xperasan plak..ehehe...dah cek dah kak an...blum ada rezeki lg...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers