ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

lemak manis

lemak manis ala amboi amboi
santan kelapa ala amboi amboi
kupandanglah manis ala amboi amboi
anak siapa?

yang.. kenapa masa kita kahwin haritu awak tak jemput pasukan nyanyian tradisional buat persembahan dekat wedding kita?
kahkah...
saya memang suka merepek..
baru sebentar tadi menghantar mesej kepada beliau

jom panjat broga hill nak tak??

sampai sekarang meseg tak berbalas..kahkahkah..mungkin beliau sedang memikirkannya secara dalam dalam..larat ke isteri beliau ini nak panjat bukit?haiip...jangan pandang saya sebelah mata..pandanglah dengan kedua mata anda sebab Allah dah kurniakan sepasang mata..buat apa nak susah susah tutup mata sebelah lagi..aahahaha..

yeay..
esok adalah mungkin saya gembira..
mungkinla..ehh..kenapa cakap mungkin?patut ckp memang gembira sebab saya akan balik ke pangkuan suami tercinta...

owh..
husna, kawan saya, cakap selepas kawen ni saya jadi macam terlalu emosi..
iye ke?die cakap bila baca entry dekat blog saya, die tak berani nak komen sebab takut nanti saya jadi lebih beremosi..ehehe..

ehh...
husna sudah selamat melahirkan seorang baby boy yang rasanya masih belum diberi nama..
maka..kita boleh panggil baby tersebut dengan nama meor junior sempena nama bapa beliau..


meor jr bin meor mohd yunus

Ya Allah...comel sungguh meor jr..
macam mana mahu mendapatkan anak secomel ini?
hahahaha...
masin mulut saya sebab baru mnggu lepas saya cakap usna akan deliver mggu ini..
ha...kan betul....ehehe..
tak sempat nak tengok husna bawa perut tunjuk depan saya...tup tup...meor jr tendang tendang nak keluar cepat cepat supaya boleh join ayah beliau main game, kumpul toys dan baca komik...hahahaha...

seronok mentengok kawan kawan mentimang anak..
saya?
tak tahu lah..
Allah belum nak bagi rezeki..
tak apa..
Allah tahu apa yang terbaik untuk kami
dahlah..
suami telefon ni..
saya mahu pergi bercinta sekejap..
ehehehe



1 Comment:

  1. fareezan said...
    makesure pnjat broga xmkn makanan berat.aha.dan dinasihatkan jgn panjat waktu subuh gelap ooooooooo.

    bwk air byk2 :P

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers