ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

hai kawan kawan..
bertemu kembali dalam rancangan mari membebel bersama izza..


ahha...
saya dekat makmal komputer
ada 50 minit lagi sementara menunggu pelajar masuk kelas saya..lama kann...
boleh pergi makan makan dulu lepas itu telefon suami sembang itu ini macam suami tak ada kerja lain nak melayan kau 24 jam je..tapi dia kan suami..die kene layan isteri punye kerenah kan..mana boleh die tak layan nanti isteri membalas dendam tak mahu layan suami pula..
ehhh..ape ni?

kelas masa period akhir amat membosankan..
nasib baiklah ini adalah kelas komputer..
kalaulah kelas sejarah atau bahasa jiwa bangsa melayu..
sudah tentu pelajar pelajar akan mengantuk menguap nguap sampai nak terkoyak mulut..ahhaha..hyperbola betul lah kau ni!

galak betul menaip..
seronok bukan kepalang bila boleh menaip menggunakan keyboard pc bukan keyboard laptop walaupun laptop senang dibawa kemana mana tapi pc juga dihati..
kelajuan manaip menggunakan pc adalah lebih laju berbanding dengan menaip menggunakan keyboard laptop..
owh..dah rasa macam buat satu artikel membandingkan keyboard laptop dan pc..
hahaha...xde bakat ok..xde bakat!

petang ini ada taklimat kokurikulum..
mentakutkan bila timbalan pengetua kokurikulum mintak saya gantikan tempat beliau..
macam mana ni?
saya paling tak suka bercakap di khalayak ramai..
saya rasa macam sedang membuat konsert nyanyian tapi suara bukan main fail lagi!
malu Allah sahaja yang tahu..
rasa macam semua mata memerhati setiap tingkah laku saya..
owhh...macam mana ni??
kalau ada suami disini..boleh mintak die tolong bagikan taklimat tersebut...
ehh..mana boleh..
die bukan cikgu dekat sini..
alaaaaa...

alamak..
saya lupa..
saya kena print benda penting untuk esok..
saya pergi dulu
kirim salam dekat suami saya ye..
kahkahkah



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers