ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 13, 2011


yang, nanti jgn lupa keluar makan...nanti perut masuk angin..
ok..
jangan tak makan pulak..
baiklah..
seperti biasa..i exaggerate dialog tersebut..ehehe

lelaki kesayangan saya attend annual dinner company..
saya tak boleh ikut sekali sebab tidak dibenarkan sama sekali oleh company beliau..kahkahkah..
padan muka saya..
tapi tidak mengapa..saya boleh rehat dalam bilik sorang sorang sambil mengadap gambar lelaki kesayangan...kahkahkah..
tak..tak..
saya tipu..
saya boleh guna internet puas2..
ok lah..
saya nak mencari makanan utk mengisi perut..
nanti dikhuatiri angin keluar tak henti2..
ahahaha..
makan sorang sorang saya malam ini..


ape yg ada kt awana genting ni??
hmmmm..

ehh..
sayang...
esok hari ape??




2 Comments:

  1. dee said...
    esok hari isnin, syg. ;)
    ..izza.. said...
    cheiitt...
    tau la isnin dee..
    tp..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers