ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 4, 2009


oh..
menggilai kamera ini..
kalo nk beli..
adakah sgt berbaloi??
nk usung kamera kecik pun maleh..
tp gmbr menggunakan kamera ini adalah sgt2 superb...

hasil tangakapan menggunakan my BIL nye sony alpha..

nmpk idup kan gmbr nih...
leh capture gula2 terbang lg tu..

haisshh..
camne la aku x jatuh hati ngan kamera tuh..cikmal jgn jeles..saya jatuh hati ngan kamera..kahkahkah
adoii..
kalaulah aku kaya hari raya...
bleh la aku kaut sebijik...

tgk gmbr ni tiba2 rasa mcm kene pakai braces saje
gigi besar mcm x terkawal kan...hahaha...



1 Comment:

  1. anak ayam said...
    Saya pun tahu sangat pasal kamera ni, tp saya rasa x berbaloi beli sony. kalu nak angkat dslr, lebih baik angkat canon atau nikon. Canon atau nikon ada banyak lens2 power... leh beli lens2 kalu ada duit lebih.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers