ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

recommended by a doctor..
ubat selsema kronik..hehe..
tiap2 pagi aku kompem akan meleleh hingus..bersin achoom acchoomm mengganggu tido org lain..
kalo takat bersin sekali 2 xpe..
ni smpai org lain leh terbangun skali..
xcaye g tnye roomate @ ex-roomate aku...ehh..nape plak nk kasi bukti yg aku bersin teruk2..hehe
mak aku dh bising soh g cari ubat gak..
die rimas tgk tisu merata2 kt umah..hahah..
so sesape yg sinus teruk sgt..
leh la g dptkan kt farmasi berhampiran anda..
i'm not sure whether guardian ade jual ke x..
malas nk g survey kt guardian..
kalo kt klinik harga die dlm rm19
beli kt farmasi rm15..tp dpt diskaun rm13 saje..
ubat pun ade diskaun kan..
sempena year end sales ni kot..
hahah..
ubat ni dijamin x mengantuk..
dah 2 jam aku telan..mata still segar bugar bundar besar..hehe

sok aku nk try sapu smpah..
slalu kalo aku menyapu sket..bersin bukan main lg..
sok kalo bersin teruk lg..
bleh la aku kasi alasan utk skip menyapu smpah..kahkahkah....



4 Comments:

  1. HasanahNordin said...
    mau orang x bangun kalo dengar ko bersin..

    bersin tahap volume 5...hahaha..
    is-nanie said...
    setau aku.. kalo org yg ade resdung nih... xleh sapu sampah...
    kene gune vacuum atau mop etc...
    so xlehla nk bg alasan... hihihi
    izza said...
    has >> volume 5?? aku igtkan volume 2 ke 3 je..haha....patutla ko tutup muke telinga sume kalo pagi2 tu ek..

    is >> umah aku mmg x guna vacuum..hehe..mop bleh la sekali sekala..
    FareeZan said...
    oh tq. aku pon punye sinus yg agak kronik..nk buang operate takut!!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers