ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 2, 2009

arini x jaga SPM..
turn aku sok..
masak nk kene jaga paper fizik..2 jam stgh ngan sejam suku..
ptg pun ado lagi...

td g cari tudung kaler ijau..
dah lama x beli tudung..
igt nk pakai masa wedding kwn aku nnt..
memula nk beli 1 je..
tiba2 terbeli 3 lai plak..
heh heh heh...

konon nk g mkn kt luar..
tp otak xleh nk describe tekak nk mkn ape time tuh..
so adalah lebih baik aku beli brg masak sendiri..
masak cincai2 pun xpe...belasah..

aku mendecide nk masak sup arinih..
apsal tah tetiba nk mkn sup..
sejak dok tepeng nih semangat memakan sup semakin menebal..ehh..apsal ckp camni??
cam best je..
dulu mmg xlayan langsung la sup2 ni..
rugi mkn sup..sbb rasa mcm minum air je..
kah kah kah...


dan ini hasil masakan aku..

terliur x??
mkn sup ngan k.teow...
sdapnye...
letak sambal kicap byk2 smpai sup jd kaler itam..
ye..ye...tau..
asyik mkn je..
nnt gemuk..
terpaksa masuk biggest loser...
hahah



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers