ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

bulan doblas..
as usual..
asal cuti skolah je..
menderu2 la org nk wat keje kawen..
kdg2 pat lima org 1 hari yg sama tuh..
mana sempat pegi la..
x sempat..
kirim hadiah je kt sesape yg pegi..

nani kwn masa diploma kt seri iskandar..
pilih bln doblas gak..
aritu bgtau bln2..
tipu ek!..

ade lg 2 org kwn aku yg kawen hari yg sama..
1 kwn skolah...dok kt area umah aku..
igt nk g pagi2 subuh tuh..
tp aku terbangun lmbt plak..
cikmal sudah tunggu lama..sape soh dtg awal sgt?
1 lg wedding member diploma..amin..
dlu aku slalu gak tompang kete die blk kmpg...

wedding nani ni wajib la pegi..
sbb aku slalu gak transit umah die kalo tiket bas dr ipoh ke teluk intan dah abis..
x sedap plak kalo aku x pegi kan..
nnt mak die ckp ape lak..

smpai tambun dlm kul 1pm..
ngam2 je masa rombongan pengantin lelaki tgh berarak..
owhh..
nani sgt cantik...dan sgt2 kurus..
jeles!!
pelaminnye gile hebat lah..
cantik sgt!
kalo aku kawen nnt..
aku nk pelamin camtuh..
huhu...berangan!

balik dr tambun straight terus ke umah amin..
smpai dlm kul 6..
org dah basuh periuk belanga semua..
aku baru hegeh2 dtg..
xpelah....
janji dpt tayang muka sudah..
next week kwn aku kt taman blakang umah plak kawen..
sape plak aku nk ajak pegi sama2 nih....


4 Comments:

  1. dee said...
    giler kurus nani! jeles meles betol la.. btw, psl post aku tu, klo org yg ko pk nama die start ngn huruf A, mmg sgt betul lah ape yg ko pk kn tu..
    cuna said...
    canteknyeee nani. cam tak caye je nani dah kawen. Ko ade kem salam kat die tak?
    is-nanie said...
    aku berkenan dgn design baju dia... hmm..
    izza said...
    dee : kalo ko tgk nani mmg ko xperasan la tu nani...aku jeles gak...si A tu x abis2 membelenggu ko ek...ape die nk?? berbaik ngan kamu semula??

    cuna : alamak...aku lupe la....heheh

    is : aku pun suke juga...tp aku lg suke die nye pelamin

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers