ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 3, 2009

ok..fine..
dah 3,4 org tegur aku gelap...

cekgu A : laaa..iza ke..
aku : apsal??
cekgu A : xperasan..apsal ko gelap sgt?
aku : cheitt
cekgu A : tu la...aku dh ckp jgn g GURKA..kan dah gelap... GURKA= sukan guru n kakitgn

muka aku kalo dh sunburn mmg payah la nk ilang..
tepek krim tebal2 mlm2 pun susah nk jalan..

dulu masa skolah lg la teruk ya hamat..
skolah rendah aktif gile kawad...
bkn reti nk pakai sunblock ke hape..
main redah je..
pnah abg aku kasi krim fair&lovely
punye la xreti pakai krim masa tu..
dah pakai2..aku g basuh muke..
igtkn facial wash..kah kah kah...

skolah menengah pun x insaf lg..
bersukan je kejenye..
bola jaring...hoki..
makin burn muka..
nasib kulit muke bukan jenis jerawat2 tuh..
kalo x makin parah..

dah masuk U baru tau nk bertaubat sket..
tu pun sbb segan tgk kwn2 cun melecun je sumenye..
kulit halus putih mulus gebu gebi..
aku?? hareemm..
patutla xde org nakkan aku...kah kah kah...cheiitt...

xpela...
hitam pun xkesah la...


diamond ape plg mahal kt dunia?? diamond itam kan....tgk..itam gak menawan...

tgk oprah ni ha..kulit hitam..tp kaya gile ahh..die xkesah pun kulit die itam..duit punye byk tp xde hati nk memputihkan kulit..


tyra banks pun kulit hitam legam gak....jd supermodel lg ko...

sbb ape org2 kulit putih sibuk berjemur kt tgh panas tepi2 pantai mcm ikan sepat masin?
sebab dorg nak hitam kan kulit supaya bila kulit hitam susah nak dapat cancer kulit..

dey menaachi..apsal u tara ckp u mau hitam mcm kulit aci??


alahai aci...terus PITAM bila aci ckp cmtu...<---ganti H dgn P....haha



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers