ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 7, 2009

sungguh indah sekali dpt keluar mlm2 dgn kabus tebal2..
tangkap2 gambar..
snap sana sini..
pose memacam..
begitu mengujakan....

terasa dingin angin mlm sepoi2
sejuk sampai ke tulang..
snow bakal turun x lama lg..
ohh....indahnye...

oh..bumi brisbane mmg indah..

kalo dpt belajar kt sini kan bagus..
hari2 dpt menikmati angin yg sungguh nyaman...
mesti hari2 dpt menghasilkan gmbr cantik seperti ini..


dan ini...

ini juga...
ok...ok..
kantoii dah...sbb ade banner org kawen kt gmbr bwh tu...
kami bukan ke mana2..
hanye ke fraser hill saje..

konon feeling g brisbane..
cheiitt...
duit nk kawen pun x cukup..
berangan je la..

x salah kan berangan..
dr angan2 la jd kenyataan..hehe..

ok..
sbnrnye aku g fraser hill ade sbb..
attend kenduri kawen kwn aku..
ni first time smpai sana..
and first time gak la aku merasa kenduri kawen sejuk mejuk sebegitu..
berkabus je..
pengantin pun x payah rimas2 pakai songket..
xde peluh sana sini..
cunna...nnti ko kawen myo xleh pakai songket..
kang berpeluh2 sakan camne??
terpaksa la korg kawen kat genting ke...fraser hill ke..cameroon ke..
hahaha...sorry myo..juz joking..hehe..

cantik plak kaler kuning camni..kan..hmmm

yg bestnye masa kenduri ni siap ade tarian poco-poco ko..
sporting gile family pengantin nih..


joget lambak pun ade..
kagum betul..
makcik pakcik anak dara bujang teruna semua menari..
sempoi je..
cam dah jd adat sini plak..

nway..
to my lovely fren, syamsira...
selamat pengantin baru..
hadiah blom bg lg...
thn dpn la ye..hehe



4 Comments:

  1. cuna said...
    Aku memang dah berangan2 nak pakai songket. Tapi memang kene lupe kan je la niat tu. Tak pakai songket pun mesti ade yang dah ujan lebat setempat nanti. Huhuhu
    izza said...
    cunna >> huhu...siannye..tp xpe..skang kan dah byk fesyen...bleh pilih memane yg bekenan selain songket..hehe
    is-nanie said...
    aku suke gambar no3,4,5,6.. Pandai tul org yg amik gambar..

    yang pastinye.. bukan ko yang amik gambar tuh kan? hihihi..
    ..izza.. said...
    is >> aku setuju ngan ko..mmg cantik gmbr itu..tp sangkaan ko meleset sama sekali...aku yg setting kamera tu..angle..sume aku yg set...pakai timer je...pastu lari laju2 sbb takut nnt posing x lawa...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers