ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Wednesday, December 30, 2009

membuat kek

keje aku nk mkn je..
cuti sekolah punye la lama..
igtkan leh la berdiet..
mmg tak la...
kalo dah ruang tamu umah ni dekat sgt ngan dapur..tiba2 nk salahkan ruang tamu plak..
mata melilau je kt dapur tu..
mereka makanan mcm2..

malam td tiba2 rasa nk try wat apple cake..
saje je menggatal..
tgk bahan2 cam senang saje..
try la wat...

ni resepi nye..
aku lekat kt fridge then aku snap je sbb aku malas nk taip...
haha..
korg nmpk ke??
aku nmpk...hahaha

gedebak gedebuk...
after 30 min..
siap la kek aku..


soft gile..
bedal jam2 tu gak..
balance nye aku tinggalkn utk adik lelaki aku yg balik lmbt mlm td..
pg td ade balance sket..
aku panaskan...mkn smpai licin...
camne la x gemok kan....

by the way..
gmbr kek tu bkn kek sebenar yg aku wat..
tp rupenye lebih kurang je..
aku xsempat nk snap sbb syok mkn..haha



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers