ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 21, 2010

mak ayah jauh..
angah, abg, adik juga jauh..
begitu juga dgn cikmal..
semua jauh dimata...
tp kat hati..dekat..dekat sekali...

tinggallah warga mrsm je tmpt mentumpang kasih bermanja mesra dgn mereka..
itupun nasib ada mereka..
sekurang2nya..
ada juga org boleh tgk2 kan keadaan saya kt sini...

penah 1 pagi tu...
kelmarin kalo x silap..
bangun pagi..
tiba2 rasa berputar2..
tp buat2 gagah..
bangun.solat.mandi.siap2 g keje..
buat2 hebat..buat2 macam takde ape2 berlaku..
igt mahu drive sendiri ke tmpt keje seperti biasa..
tp...xkuat..akhirnya..tumpang kwn saje..
sampai skolah(2 minit je dr umah)...punch in.
konon gagah mahu naik terus ke bilik guru..
tapi tumpas di library..
masuk terus collapse...
semua rasa berputar2..
cahaya langsung xleh tgk..
pitam...
dan nasib baik jugalah ada kwn2 & staf semua membantu..
bagi minyak.offer urut kepala.
alhamdulillah..
masih ada yg syg..
mmg tidak sedar diri smpai 11pg..
bayangkan...dr 8 - 11 pg..
tidak mampu berbuat ape2..
rasa tewas disitu..
bergenang airmata bila cikmal marah2 dihujung talian..
ye..
saya tahu..
die risau..
tp bukan saya yg saje2 nk pitamkan diri..
sebak..
tp tak apa..
itu bukti die sayangkan saya..
sudahnya smpai mlm terbaring lesu saje...

ehh..
sudah...sudah..
nnti dee yg bergigi cantik ckp saya jiwang...
lain yg mahu diceritakan..
lain pula yg ditaip..
haissshh...

ni note yg ditingglkn atas meja housemate saya, faizah..rabu lepas..
sungguh senang mereka meng'order'..
mahu buat majlis berbuka puasa secara berjemaah katanye..
saya suka ini..
tidaklah rasa sunyi keseorangan berbuka sendirian..
kami akur..
kentang sudah tersedia 2 kg..
daun sup juga...
semua sponsored..
tidak perlu susah payah mengkeluarkan duit..ehehehe

tiba2 ada extra note utk saya....

tengok..tengok..
mmg suka mensusahkan saya...
haritu masa housewarming sudah buat..
komplain mcm2..
tiba2 kali ini ckp tidak cukup pula..
kamu semua mmg manja..

alaa..
xde idea dah..
gmbr berbuka beramai2 tidak dapt dirakam..
tahu sajalah kan..
semua sibuk mahu berbuka..
mana sempat bergedik mengambil gambar..
akhirnya redha saje tiada aksi snap mensnap..
sbb itu kosong saja entry ini...

4 Comments:

  1. dee said...
    manada work mentumpang.. menumpang adalah. klo tak caya, p tnya cikgu BM kt sana. malu la u promot gigi ai.. hehe.
    ..izza.. said...
    saje je la letak mentumpang..mcm best ayat tuh...hahaha..i admire gigi u la dee
    xeRoxiaTTe said...
    Lohh sianny smpai tumbang.dah bocor puase 1 ari.
    ..izza.. said...
    kak an >> xla..masih still larat lg la..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers