ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

jarang ini berlaku
tp cikmal ckp slalu je terjadi...
tp saya rasa tidak..
tak..tak..
saya igt..
tp kali ni je saya lupe...betul betul lupa..
haisshhh...

sok genap 6 thn kami mensulam kasih sayang..errkkk
kahkahkah....
begitu menggeletis ayat tersebut bukan...
sekali sekala..
saya rasa tidak mengapa...

pg tadi cikmal cuba membuat sesuatu yg dinamakan kejutan..
tp tidak berjaya kerana saya telah dahulu merancang utk pulang ke kampung..
plan beliau gagal..ehehe..
sila la buat surprise lg lain kali..
kahkahkah..

tp beliau berniat baik..
mahu meraikan hari kemenangan kami bertahan selama 6thn...fuhh...
tp saya telah berjanji utk pulang ke kmpg..
tidak baik mungkir janji dgn emak bukan..
mesti emak ternanti-nanti kepulangan anak yg plg disayangi ini..
kahkahkah...perasan...tp tidak apa kan..rasa disayangi itu kan bagus...
thn ini mungkin tahun terakhir saya kena dgr ckp emak..
tak..tak..bukan bermakna lps kawen kene lawan ckp emak..
kan kene utamakan ckp suami dahulu..
YA ALLAH...
sudah mahu bersuami??haisshhh...

sian cikmal..
terpaksa batalkan plan tersebut..
tak apalah cikmal..
nnt awak dtg sini, kita celebrate hari kemenangan bersama hari kelahiran kamu secara pukal..
bukankah lebih jimat...
kahkahkah....

nway...
selamatlah..
hahahaha

tetiba speechless...
xsangka bertahan selama ini...
x sangka..
ya ALLAH..
kau berkatilah hubungan kami ini....


kamu semua..
doakanlah kami...


4 Comments:

  1. dee said...
    iza jiwang! ngehngehngeh.
    ..izza.. said...
    bukan selalu kan..heheh
    Kimie Hashim said...
    tulah pasal, camna leh terlupa ni??hahaha tetiba lak sy menyampuk.. :) btw sy kimie, sy follow awk..hehe..jomlah follow sy balik ya..
    ..izza.. said...
    kimie >> dah follow ur blog

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers