ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Monday, August 23, 2010

ngehngehngeh...
saya rasa la kan..
ramai juga tak sabar nak dgr citer wedding preparation saya kan...
owhh..
terasa saya sgt glamer sehinggakan ada yg tertunggu2 cerita drpd saya..
owhh..
owhh..
famous..
kahkahkahkah...

bleh tak postpone dulu cite tu??
nk kumpul bahan bukti byk2
then baru bleh cerita best2 sedikit kan..
jika ada gambar baru la terasa semangat untuk bercerita kan...
setuju??

ok..
kali ini mahu bercerita pasal yusuf...
ehh..
tiba2 mahu cerita pasal yusuf??
siapa yusuf??
hambooii..
cikmal tidak jeles kah??
hahahaha..
yusuf taiyob la...

AJK kelab guru tahun ini sgt gile dan sempoi..
masa meeting haritu..
ade suggestion nk bg cekgu cekgi sorg sekotak kurma..
ade yg suggest pegi beli kt kilang terus..
haaa...
bagus..
bleh dpt murah..

bab survey mensurvey mmg kami pakar..
selamba..
booking van maktab, terus g kilang..
padahal sorg pun xtau jalan g sana..
mmg nmpk dr tepi highway..
tp nk redah masuk dlm tu..haraaammm xtau..
akhirnya berjumpa juga..

membeli 9 bundle kurma
bersamaan 108 kotak kurma berjenama safia..
saya ambil 4 kotak kurma madu..
utk mak,kakak,makdah dan saya sendiri..
owhh...
membeli juga chocodate..
sedap...kurma berintikan almond disaluti chocolate
owh..dah abis dah kot..
bwk blk kmpg haritu..
utk adik2 ngan anak sedara

ok lah..
itu saja cerita pasal kurma..
lepas ini..
cerita wedding preparation ye...hahahahahaha



5 Comments:

  1. nuraitul said...
    nie bukan cerita wedding preparation nie.. :(
    dee said...
    iza kejiii...! ;p
    is-nanie said...
    is tertipu!
    nor shuhada said...
    tah..saje je bagi title yg buat orang nak klik ^_^
    ..izza.. said...
    hehehe..
    saje je propa dulu...
    tunggu la wei..
    tgh kumpul bahan bukti ni..
    akan menyusul kemudian...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers