ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 25, 2010

saya bukanlah seorang yg begitu mengharap 'duit raya' @ bonus
tp bak kata pepatah..
rezeki jgn ditolak..musuh jgn dicari..
ok..fine..saya mmg xnk cari musuh.saya mahu cari kawan sahaja..
so rezeki mmg saya xtolak..
ambik..ambik..
nak beli ape ek??
ehehehehe
belum dpt sudah menyimpan angan2..
sudah..sudah..
mahu ke tesco sekejap lg..
beli barang sedikit memandangkan maybank saya telah terisi dengan duit kembali...
hahaha
boros



2 Comments:

  1. nuraitul said...
    aik..??msuk da ke bonus tue..??
    ..izza.. said...
    ehh...blum lg..tu duit gaji bln ini

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers