ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

saya tidak mahu mungkir janji..
mungkir bahagia juga saya x rela..
kahkahkah..

sblm ini telah beritahu anda semua bukan...
mahu cerita psl outfit..
okay..
ini dia...


ini utk nikah nnti..
putih..senang cerita..
tidak perlu sakit2 kepala mahu mempikirkan warna apa matching dengan warna kulit saya yg gelap gelita ini..
ehh..
tp mula2 sudah membeli kain warna lain..
tiba2 saya suggest kt cikmal..rasa mahu warna putih..
so yg baju dah beli itu bawak utk mlm berinai..
die setuju tanpa byk soal..
saya suka itu..suka sgt...hahaha
mak ckp..ikut suka hati kamu la..
hahaha...semua green light..jadi saya dengan sukacitanya mentukar warna baju jd putih..
saya mahu kelihatan suci murni nanti..
kahkahkah...

baju yg lain2 itu kamu tunggu saja la saya kawen nanti..
mahu cerita semua tp saya rasa nnti tiada element surprise pula..
jadi saya rasa baik saya simpan dahulu..
will be reveal soon ye..
sabar2...

baju sanding la paling saya pening kepala mahu pilih...
saya buntu..
mahu ikut kata hati saya atau mahu ikut cakap emak..
tp saya pilih utk ikut cakap emak sbb saya rasa biarlah emak puas hati tgk anak dia pakai baju seperti yang dia idam2kan..
tidak mengapa..
sbb belah cikmal saya boleh pilih ikut suka saya..
cikmal tidak kisah..
kali ini dia turut sahaja..
selalunya die yg membuat keputusan bab2 pilih memilih ini..
tp kali ini...giliran saya..giliran saya tahu..hahah
bukan senang saya menunggu giliran untuk membuat keputusan@memilih..
biar kali ini saya yg decide..

baiklah..
saya sudah mengantuk ni..
esok adalah cuti kemerdekaan..
saya sedang leka mendengar dentuman mercun sempena countdown merdeka ni..
malas mahu melibatkan diri dalam sambutan merdeka di skolah..
saya rasa baik saya duduk di rumah..
lipat kad kahwin..heheheh

ok..
lepas ini..cerita psl kad kahwin la pulak..
insyaallah..
tunggu lah kalo masih berminat ye..

saya ni cerita tidak detail sgt kan....



4 Comments:

  1. dEe said...
    ko nk kawen dah? cam tak caya je....
    ..izza.. said...
    kahkahkah...
    ko x caya??
    aku lagi la super duper x caya..
    haisshhh
    meor said...
    wah dh episod 5..skip episod 4 ke?
    ..izza.. said...
    myo >> ehh..a'a kan..
    rasa2 cam dah tulis utk episod 4..camne leh ter'skip' plak nih...adoiii

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers