ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 27, 2010

cuti 3 hari..
quarters warden sunyi sepi..
majoriti pulang ke kmpung halaman..
saya??
sengaja tidak mahu pulang kerana minggu hadapan cuti sekolah akan bermula..
akan pulang berhari raya puas2 bersama keluarga..
mungkin juga bersama tunang..kahkahkahkah...
yang itu tidak confirm lagi..
kita tunggu dan lihat..hahaha

smlm dpt invitation berbuka puasa dr kelas 409...
ada parents student mahu sponsor majlis berbuka puasa..
owhh..maknanya ptg ini makan percuma..
saya suka..heeheh

minggu hadapan mungkin ada majlis berbuka puasa bersama warden..
mungkin saya ckp..mungkin..
bermakna saya akan mkn free lg..
hahaha..suka sgt ye dpt mkn free

owhh..
cikmal ckp mahu berbuka puasa bersama2..
mungkin akan dtg ahad ini..
tp saya tidak boleh terlalu mengharap..
bimbang akan kecewa kemudian hari..
lebih baik saya buat2 tidak excited..
tp hanya Allah saja yg tahu macamane gembiranya saya..
kahkahkahkah



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers