ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

sebelum saya memulakan cerita psl wedding preparation
apa kata saya cerita ini dahulu..
sbb aritu saya dh upload gmbr ni..
kesian pula pada gmbr2 ini kalo tidak di publish..
kan setiap gmbr tu memberi makna tersendiri..
kenangan kan..
ok..
sudah sudah la merepek tu izza.

ini berlaku sebelum bulan puasa..
ada kenduri kecik2 makan bersama homeroom..
skolah mentaja sorg sebijik durian..
haaaa..
skolah korg ade??
ahahahah

gigih adik2 hroom aku mengangkat 14 bijik durian..

smpai kuar2 muscle ek danial..
bagus..
awak mmg hebat..
tp x sehebat saya..
sbb saya xpayah nk susah2 angkat durian..
saya boleh suruh awak je kan..
itu dinamakan the power of teacher...kahkahkah

owhh..
saya mendapat kejutan dr mereka..
tadaaaaaa....

dorg bg jersi siap ada nama ngan nombor kegemaran lg tu..
wahh..
terharu smpai tak terkata..
rasa nk pakai time tu gak pastu lompat2 girang..
tp mempikirkan saya sepatutnya matured dari dorg semua..
saya terus senyum senyum malu2...
kahkahkah..


1 Comment:

  1. dEe said...
    cepatlah cite psl wedding preparation ko...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers