ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24, 2010

kali ini mmg xboleh letak tajuk wedding preparation dah..
nnti semua org marah2 saya..
ok..
ok..
ini lain..
tolong abang promote bisnes die..
bkn bisnes MLM ye..
ini bisnes karen karen..hahahah


tgk la sendiri kt kad tu..
x reti la nk explain..
sape2 memperlukan perkhidmatan wiring@networking
bleh contact direct kt abg saya (dengan syarat mention nama saya so saya akan dpt komisen sedikit..kahkahkah) atau contact saja saya..saya boleh tlg deal price..hahaha

ehh..
saya bangga..
abg saya sudah bergelar CEO sekarang..
well done abang..good job..
duit raya thn ni kasi lebih sket ye..
thn ni je ija bleh dpt duit raya..
huhuhu...

3 Comments:

  1. nuraitul said...
    huhuhu..sian izza kna marah marah gara-gara tjuk post yg lepas..itu tndanya msing2 da tak sbar tau nk tgk preparation bkal newlywed nie.. :)
    ..izza.. said...
    tu la..semua nk mrh2..
    pasni dah mmg kene letak post psl wedd preparation ni..kalo x, mau kene pulau blog ni..heheheh
    FareeZan said...
    aduh mane nye?cptlah.preview 1 by 1.hehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers