ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 28, 2010

oleh kerana saya sayangkan emak saya..
saya belikan ini untuk emak...
mak...ini untuk emak!!

tp ija tahu...
ini tidak cukup untuk membalas budi emak terhadap ija..
tp terimalah ini emak..
terima kasih atas kasih sayang emak yg tidak terhingga itu..
terima kasih emak..

semakin hampir tarikh kahwin..
semakin sebak saya rasa...
lepas ini..
adakah emak akan sayang saya sebagaimana emak sayang saya semasa saya bujang??
adakah emak akan tanya pasal saya sebagaimana emak selalu buat bila mak rasa macam sudah lama anaknya tidak mentelefon beliau?
adakah emak akan merisaukan anak dia ini jika anak beliau yang 'sihat' tiba2 pitam pengsan?
adakah emak saya akan memasakkan makanan yang enak2 jika anak beliau ini pulang ke kampung halaman seperti yang selalu beliau lakukan?
adakah emak akan mempedulikan saya selepas saya berkahwin??
owhh...
owhh..
saya sedih..
saya amat2 berharap supaya cikmal boleh jaga saya dengan baik sebagaimana emak dan ayah saya jaga saya sehingga cikmal dpt beristerikan saya..hahaha

hadiah untuk ayah akan menjelma tidak lama lagi...
saya sedang mencari idea mahu menghadiahi apa...



2 Comments:

  1. dee said...
    best ke perfume tu?
    ..izza.. said...
    best juga..
    soft..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers