ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 28, 2010

tajuk sedih kan..
memang la..
saya rasa mahu saja mengalirkan air mata..
tp saya tabah..
tidak mahu nampak saya lemau lemah..
hahaha..

cerita apkah yg cuba saya smpaikan??
teka..teka..
ehehehe...

baiklah..
tidak perlu berteka teki lagi..
kasian kalian semua nnti boleh migrain mempikirkan apakah yg sedang cuba saya sampaikan..
begini...
tahun ini adik2 homeroom saya sudak menginjak usia 17thn..
itu bermakna mereka sudah berada di tingkatan 5..
ini bermaksud tahun ini adalah tahun terakhir saya akan bersama bergembira berduka bersama mereka..

petang tadi..
saya membuat keputusan mengajak mereka berbuka puasa di luar..
kasihan mereka..
sudahlah stess dengan exam..
stress dgn lauk berbuka juga..
berganda stress..
jadi..biarlah saya membawa mereka keluar bejalan2 sebentar..

mula2 mereka mahu berbuka di rasamas..
tapi ada yg sudah pernah mengalami mimpi ngeri makan disitu...
terus cancel..
cari2 tempt yg sesuai...
sudahnya mengambil keputusan berbuka di Jom Bali..
saya mewajibkan mereka semua memakan nasi..
supaya mereka kenyang setelah seharian berpuasa..
saya tahu..
umur macam mereka ini tgh bernafsu utk mkn dgn banyak..ehehe

mmg tidak sia2 memilih tmpt ini..
menu semua ok..

air ini sumpah best...
tp itu ikut selera saya la..
sbb saya kan a vanilla addict..
nama air ni..
vanilla berry kot...
saya x igt sbb bukan saya yg order..


saya order ini..
cincau 3layer tea..
sedap juga..
sehingga habis kanak2 itu pow air saya..
mmg mereka tidak tahu malu segan silu...
tp saya suka..
sbb pepatah ada mengatakan..
kalau malu lapar....eh..pepatah itu valid ke??
hahaha


bergambarlah..
sementara menunggu azan menunjukkan waktu berbuka puasa..

ok..
makan..

the food was good..
ye la kan..
compared to makanan kat maktab..

iqmal & harith
clumsy + selamba...
pening saya tgk 2 ekor nih..
tp saya suka..sbb mereka kelakar...
tidak boring..
betul...agak membosankan jika mereka tidak ada..

td ada salah seorg dr mereka berkata..
"cekgu, maybe ni last outing kita kan.."
alamak..
tiba2 saya rasa sedih..
"cekgu..lepas ni mesti cekgu lupakan kami.. "
"kenapa??"
"yela, cekgu dah nk kawen..dah ada yg tersayang"
owhh..sadis..sadis..
saya berjanji tidak akan melupakan mereka..
insyaallah..

owhh..
mereka semua tidak mengkeluarkan duit..
bukan bermakna saya baik hati kaya raya mensupport mereka..
bukan..bukan..
mereka guna duit yg mereka kumpul dari tingkatan 4 dahulu...
ada dekat rm400..
itu pun masih berbaki rm160 setelah makan disini..
jimat mereka ini..bagus..

ehh..
dulu saya terlupa mahu mengepost pasal ini..
pasal baju utk adik2 homeroom saya..
saya struggle susah payah berhempas pulas mencari kedai menempah baju..
akhirnya berjumpa juga dgn kedai ini..
design mereka buat..
saya hanya nyatakan apa yg saya mahu sahaja..
tshirt sgt berkualiti..
kain tebal..design mantap..harga rm30..
walaupun ada yg kata mahal....tp saya rasa berbaloi sbb saya hanya berhubung secara online sahaja..
tshirt siap x smpai sebulan..post terus kat maktab...
puas hati ok..

sudahlah..
setakat ini dahulu..
saya sedang berkira2 mahu update pasal wedding preparation nih..
saya rasa bagus juga saya buat entry pasal itu..
at least..semangat sikit saya mahu kahwin..
hahaha
ehh.tunggu ye..episod ketiga..
dijamin lagi menarik..hahahahaha..propa!!



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers