ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

jangan pelik..
tajuk memang kadang2 mengkelirukan..
bulan 8 banyak sungguh celebration..
hari ulangtahun per'kawan'an kami juga jatuh pd bulan 8
sudahlah favourite number juga adalah 8..
semua la 8...
memang lucky..hehehe

baiklah..
cikmal buntu mahu menghadiahi apa kpd saya..
sudahnya die bawa saya ke booth clinique..
pilih saya mahu apa..
saya ambil ini sahaja...

itu pun sbb facial cleanser sudah rosak terkena panas hari itu..
saya letak atas dashboard kereta beliau..
panas...
terus jadi kemek2 botol itu..
sudahnya saya takut mahu pakai..
takut berlaku iritasi nanti...
owhh..scary...

bila saya fikir2 kembali..
rugi saya tidak ambil ini...


sudah lama menginginkan ini..
lama...
saya belek2 tenang2 lepas itu letak balik..
rasa macam membazir duit sahaja kalau ambil ini...
saya tengok ini pula...
ini menjadi idaman slps supercity sunblock tempohari..
sunblock die mmg best..
syg mahu guna..
sales assistant sgt best..
die explain detail pd saya psl produk ini..
tp sudahnya saya tak beli juga..
sbb saya rasa ini bukanlah keperluan saya dlm waktu terdekat..
saya lupakan sahaja..
dan mentinggalkan booth tersebut dgn facial cleanser saje..

cikmal..
terima kasih..
awk dpt apa???hehehe



8 Comments:

  1. nuraitul said...
    huhuhu..syiok..pilih ape saje ek..??
    ..izza.. said...
    mood die tgh ok..
    bleh la nk pilih mcm2..
    kalo mood x ok..
    berckp pun xnk..hahaha
    xeRoxiaTTe said...
    x sesia dapat cikmal ye..klu dulu pakai temulawak saje skrg pakai clinique sudahh..
    ..izza.. said...
    manade pakai temulawak daa..pakai safi saje..
    sbnrnye cikmal yg untung dpt kite sbb kite xpandai nk mintk2..hahahaha
    nuraitul said...
    both of u are lucky to have each other.. :)
    cuna said...
    bestnye dapat clinique lagi. kali ni blh merasa pakai lg sekali tp pakai sampai abis ;) aku punye yg beli aritu sampai skrg tak pakai2 lagi. huhuhu
    ..izza.. said...
    nuraitul >> owh..thanks for the compliment..malu2...

    cunna >> nape x pakai??syg kan..
    mula2 aku mcm tu gak..tp smpai bila xnk pakai..nnt expired lg sayang
    cuna said...
    Bukan syg...tp ade lagi skincare lain yg tak abs pakai.tmbh2 sejak sakit ni memang tak kuasa dah nak ber'skincare' sangat.

    wehh...aku ade derma white range tu travel size...tersalah beli...ko nak tak rm40? tp xde la macam yg ko nak tu. toner eh? pastu aku ade extra sunblock tp derma white punye. terlebih beli time warehouse sale :P

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers