ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Wednesday, September 29, 2010

selepas ini..
tajuk mungkin akan ada perkataan blablabla... diikuti perkataan "terakhir semasa bujang"
mesti...
sampai 9 oct nanti..

sempat..
saya sempat buat semua ini..
hari2 terakhir seorang bujang..
ecewah...
patut diisi dgn aktiviti yang mungkin anda tak dapat lakukan bila sudah tidak bujang nanti..
seperti ini..
ini...
bersukan..
haha..
bukan bermakna nnti sudah tidak digelar bujang tidak boleh bersukan..
tp sukan jenis apa mesti dihadkan oleh pihak suami nanti..
baik bersukan secara puas2 sebelum menyesal kemudian hari kerana suami tidak mengizinkan anda bermain itu ini..
owhh..futsal..saya rindu nk sepak terajang bola..
rindu..

sukan GURKA tahun ini tiada game futsal..
tiada....
macam mana kampung gajah tempat lahir ayah tiada gelanggang futsal ni??
saya sedikit musykil..
bukankah sekarang gelanggang futsal berada dimana2 sahaja..
hmm..
xde peluang mahu melepaskan rindu bermain futsal..
mungkin lain kali..
mungkin la...jika si suami mengizikan..
owhh..suami..tolonglah sporting..fuh..fuh..hahah

paling menarik adalah bola tampar..
bola jaring sudah bosan kerana dari sekolah rendah sudah berkecimpung dlm arena jaring menjaring ni..
sekarang mood mahu tampar mentampar pula..
kahkahkah..

disebabkan terlalu rindu akan futsal..
bola tampar menjadi pilihan kerana boleh menggunakan kaki ..
haha..
alasan tidak logik..
tak kisah,,
janji boleh mensepak..
team b.tampar perempuan kalah teruk memalukan sungguh sungguh..
kahkahkah..
training 2 jam sahaja..
mana cukup..kan...
mmg patut kalah..hikhikhik

b.tampar lelaki adalah hebat kerana menjadi johan..
tahniah..
semua pemain adalah superb..
training dr thn lepas..
kalau tidak menjadi johan..
mesti malu kan..
hihihi
kebetulan thn ini GURKA berkampung di MRSM Pasir Salak..
kebetulan rumah ketua warden di kawasan tersebut..
kebetulan tebu tanaman beliau sudah masak..
kebetulan beliau mempunyai mesin tebu di rumah..
kebetulan beliau ajak singgah rumah..
kebetulan....
haha..byknye kebetulan...
maka minum air tebu free la kami pada hari tersebut.

saya kagum sebab tidak pernah ada pengalaman memesin tebu..
rumah ketua warden adalah papan..
gegar2 rumah beliau dek mesin tebu tersebut..
kelakar..
nasib tak runtuh je rumah..
dengan kami yg excited lompat kulu kilir ni..
teringat rumah opah..
dulu2 balik kampung mesti main kejar2 sebab suka dgr bunyi bising lantai papan umah opah..
pernah sekali lari2 lompat pastu papan umah opah pecah maka kaki haku masuk terjerumus ke lubang berkenaan..
hahaha..
tapi sekarang rumah pun dah reput...
sudah..sudah..itu semua kenangan belaka...ehehe

best rumah kampung begini..
dgr ayam berkokok..
udara fresh..

sesi minum2 sahaja..
tiada makanan langsung sebab ketua warden adalah single mingle..
sape mahu??hahaha

baiklah..
semua sudah kembung minum air tebu..
kene balik MRSM Pasir Salak meneruskan perjuangan menjulang nama MRSM Taiping..
tapi...
haraaaamm..
taiping kalah...kahkahkah

eh..
saya main ping pong juga tahu..
tp sama mcm b.tampar..
kalah juga..
tp at least saya try..
try tahu tak...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers