ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

saya telah diarahkan untuk men'design' kad jemputan...
saya design la dgn rela hati..
lihat rajah dibawah....
cantik tak??
camne saya boleh terletak gambar ketupat dan pelita itu..
padahal ini adalah jemputan berbuka puasa..
owwhh..
sudah distribute pulak tu..
malu la saya...
hahaaha

esok saya akan mkn free kt Flemington..
nk bwk suami..tp belum ada..
kahkahkah..owhh...menggeletis!!
saya perlu berseronok2 dengan geng2 bujang la ni nampaknya..
seronok!!



2 Comments:

  1. Unknown said...
    cantiklah..
    ..izza.. said...
    eh..iye ke?
    buat spontan sbb xcukup masa tuh..
    tu yg kuar gmbr pelita ngan ketupat secara tiba2..hehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers