ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

jenuh pikir nk bagi door gift ape pd tetamu semua..
pening..memang pening...
budget ciput..
tp kehendak kemain besar lg..
tp saya mmg takde idea mahu bg apa pd tetamu..
mak pun pening kepala mahu bg apa..
saya lagi la..
kalau boleh tak mahu bagi apa2..
kahkahkahkah...kejam!

tiba2..
pakcik saya ckp jgn beli door gift..
die mahu bagi..
owwhh...saya melompat girang la..
jimat!!!!

itu die..
tidak perlu susah payah mahu meletak riben2 bagai..
semua sudah settle..
tinggal mahu packing letak dlm paper bag sahaja..
lepas itu..mak ckp xkan mahu bg itu semata2...
so emak ckp nnt die beli kerepek sket pack kecik2 masuk skali dlm paper bag..
saya ckp...baiklah..hahahaha
tengok..tengok..saya cuba menjadi anak yang taat..kahkahkah...

door gift settle...lepas ini ape pula??
tunggu



4 Comments:

  1. cuna said...
    bestnye dah nak kawen ;) mesti penat n risau kan buat preparation. tp pas kawen nanti saat2 ni la yg akn dikenang2. huhuhu...rindu plak nk sibuk2 cam tu. tp tak mo dah kot. nk rindu je. hahaha
    ZaritH said...
    walaupun aku tak tau menda apekah itu tp aku paksa ko simpan satu utk aku.. PAKSA ok!
    ..izza.. said...
    cunna >> aku tgh xde perasaan ni wei..sepi..hahah

    zarith >> nnt dtg la majlis aku ye...nnt i'll publish kad kawen kt blog ni....asyik lupe je nk scan
    FareeZan said...
    ok nak satu! :P

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers