ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 16, 2010

memang tiada mood langsung utk update..
tp..
cikmal insist suruh update juga..
saya turutkan saja.
walaupun anda bakal disajikan dgn entah apa2 entry..
terima saja lah ye..

tahun ini
raya saya adalah biasa biasa sahaja
saya agak blurr membuat persiapan raya..
macam tiada semangat mahu berhari raya..
entah kenapa...
mungkin sbb ini raya terakhir saya sebagai bujang..
mungkin....

raya pertama tahun ini saya berada di sabak bernam sahaja..
tidak pulang ke kampung seperti thn2 sebelumnya..
raya ke-2 baru pulang ke teluk sareh..
kampung mak..
ahh..kampung mak dgn ayah jarak sekangkang kera saja..
tidak ada masalah..


itu scenery umah sedara ayah...
saya panggil ucu nok rasanye..saya x sure plak...haha
dah tua dah die..
dulu masa kecik2 mmg rumah ni antara yg wajib disinggahi...
ucu nok sgt best sbb sentiasa buat lawak..
smpai sekarang xberubah2..
umur menjangkau 90 thn tu...

tgk tu...
baju saya recycle baju kerja sahaja..
saya mmg xde mood nk melaram lebih2..
dgn muka xbedak..
ape pun xpakai..
teruk betul rasanya..

handbag ihsan dr adik saya, emi..
die belikan haritu..
kalau die x belikan..
saya pakai handbag kerja sahaja..
hahaha...
xde mood betul...

tgk muka mak saya...
masam semacam...hahah...
mak memang super garang..
kahkahkah...
xbaik kutuk mak saya kan...
ehehe..

eh..
cikmal bg saya duit raya..
macam seronok gile kan..
terima kasih ye..
nape bg duit raya???hehehe..gile..dah bg tanye plak..kahkahkah.

baiklah..
itu sahaja..
mahu tido..
esok terpaksa bergerak ke taiping..
cuti sudah abis..



2 Comments:

  1. dEe said...
    knp cikmal soh update?
    ..izza.. said...
    ntah...
    die suka baca ape yg aku tulis

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers