ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 24, 2010

kasut nikah

tinggal 2 minggu lagi..
2 minggu..
2 minggu...
mak aii..
makin takut saya ni..
rasa mahu tunda je majlis tersebut..
hehehe..
mau cikmal pancung saya nanti..kahkahkah

tadi saya edarkan kad jemputan kt sekolah a.k.a maktab
Ya Allah..
tahu apa yg saya rasa?
menggeletar..menggigil gigil tgn saya..
sampai kene tegur..
malu...malu...
korg yg pnah ada experience saya nk tnye sket..
mmg macamtu ke?
ke saya yg over?
heheh

esok saya akan ke mrsm pasir salak..
ada sukan guru+kakitangan..
ye..
saya tahu..
saya dah nk kawen dah..
nnt muka gelap kene panas...
tgn lebam2..kaki sakit2..
saya tahu itu semua..
tp sblm kawin la nk wat semua tu kan..
kan..
eheheh
bila saya ckp kt cikmal "nnt gelap la"
die suruh saya pakai sunblock..
die memang best la..
xkesah pun kan..
ehehe

kasut nikah saya dah jumpa..
tp bukan yg macam saya nak la..
xpe..
asal ada sudah..
x larat nk cari dah...
kahkahkah...
nnt saya reveal..
simple je..yg penting murah....hakhakhak

nanti saya update la ye
ehehe...saje letak title kasut nikah..hahahaha..



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers