ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 2, 2010

ni saya nk tanye ni...
saya ni pemalas bab2 baca membaca ni..
so saya mahu mengambil kesempatan ke atas blog ni..
mahu bertanyakan soalan kpd anda semua..

saya ingat mahu pakai line phone under cikmal..
so that nnt bleh call free to each other..
tp saya mahu kekal menggunakan nombor phone yg lama..
sape tahu plan tu mcm mane??
boleh x explain kt saya?



4 Comments:

  1. fareezan said...
    kalau xsilap boleh pegi ke centre line yg kamu nak guna tu.register dekat ctu.ape2 dorg yang setelkan lah. amik line digi murah dan berbaloi!!! :P
    dEe said...
    pergi je maxis centre. nnt pandai la dorg buat. no fon parents aku pn aku tukar dr prepaid ke postpaid then taruk under aku. dorg leh wat.
    xeRoxiaTTe said...
    Rasenye klu line maxis mmg x boleh. K.an dah bersungguh nak kekalkan no lama x leh jugak dulu. Last2 tuka jugak. Klu celcom je boleh.
    dee said...
    kak an, kita wat leh je...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers