ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 19, 2010

adakah anda tertunggu tunggu update dr saya??
baiklah..
mood saya kembali pulih..

mari ikut saya mengembara bercerita tentang persiapan kahwin saya yg tinggal beberapa hari sahaja lagi..
owhhh..
owhh...
beberapa hari saja lagi!!

kad kahwin sudah siap..
tinggal nk beli setem edar kt kwn2..
sedara mara dah siap2 edarkn masa raya aritu..
collapse haku g jln raya tahun ini..
semua rumah kene jengok..
sbb nk bg kad jemputan...
haiiahhh letih...


saya tempah kad ni kt puchong..
jauh bukan..
tp nk jimat kos punye pasal..
xpe..
saya sanggup..
bak kata pepatah..
menyelam sambil minum air..
saya turun sana sambil reunion dgn kwn2 saya + cari barang hantaran sekali..
bukankah jimat masa+kos..kan...

saya tempah kt sini..
murah..
berbaloi usaha saya mensurvey berbulan2..
design ok...
kertas pun ok..
harga pun ok jugak..
harga kad RM0.39 saje..
campur ngan artwork RM 50
campur ngan sampul bercetak RM 50 jugak
so total kad 1000pcs adalah RM490
share ngan cikmal..
hahaha...lagi la jimat..
xcukup, saya mintk ayah potostat..
kahkahkah...

ok lah..
kawan2...
tunggu la kad saya sampai ye..
jemput la dtg ke majlis saya..
bersama2 meraikan cinta kami..
kahkahkahkah
uweekkk



1 Comment:

  1. xeRoxiaTTe said...
    mana kad raye saye? x sampai2 pun? eh ade mintak address ke? cam xde je..huhuu..sedih..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers