ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 21, 2010

anda suka part ni?
saya xbrape nk suka..
sbb saya adalah sgt tidak kreatif..
boleh dikatakan fail juga bab bab begini..
tiada seni....

kami berdua planning nk bg hantaran sikit masa nikah nnt..
pening2 la kepala pikir camne nk deco hantaran ni...
igt nk wat fresh flower..
tp mesti susah sbb kt tmpt saya tu agak susah mahu mendapatkan fresh flower..
slalu ada carnation je which is yg saya tahu mmg tidak lawa untuk letak kat dulang hantaran...
tidak..tidak..
lagipun saya mmg x brapa suka carnation..
saya lebih suka rose..
putih..
sbb saya rasa macam suci je..
ade plak baby breath (google ye kalau nk tahu bunga tu camne) mengkelilingi rose putih tersebut..
owwhh...lg nmpk suci murni..
tp cari baby breath kt sabak bernam tidak jumpa pula...
hampa...kecewa..
xpe la..
rose putih saja la nmpknya...


kamu semua rasa saya deco sendiri ke hantaran tu?
teka...teka..
hahaha...
mestilah tidak...
saya tgk2 saje..
jd bos pantau dr dekat sambil tolong sikit2...
cousin saya a.k.a kakak sesusu yg tlg..
die offer ok..
bagai mengantuk disorongkan bantal..
saya bersetuju saje..
org tangan xbedung kan...x sanggup nk tgk hasil tangan sendiri...

bunga tangan pun die tlg buat..
tp macam xbest sgt sbb xckup bunga la..
mahal gile bunga tuh..
nnt nk try jugak cari baby breath..
cantik sikit kot...
nak tgk hasilnya?
tunggu la wedding day nnti ye..ehehe



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers