ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 8, 2010

ini saya rasa kelakar
macam mana saya boleh terskip episod empat nih?
malu saya bila ada org tegur episod empat tidak publish lagi...
hehehehe...

apa mahu cerita?
saya ketandusan idea..
sekarang kepala saya kosong..
risau..buntu..segala macam ada..
lusa adalah hari raya..
tapi saya sedikit pun tidak ada mood untuk berhari raya..
sepatutnya saya kene sambut raya ini dgn bersungguh2 kan..
kerana thn ini saya akan beraya sebagai gadis bujang utk kali terakhir insyaallah...
tapi..
baju raya pun saya tak ambil pusing..
semua emak yang settle kan..
saya ala kadar sahaja..

emak membebel2 ckp saya macam tidak berbuat apa2 persiapan..
arggh..
saya tidak tahu la..
saya kenapa...

ya Allah..
saya sudah mula membebel...
ok..ok..
mari kita mulakan dgn cerita persiapan episod 4..



HIV Test..
sudah settle..
seminggu sblm saya berangkat ke muar haritu..
cerita sudah lama..
basi barangkali...

kamu mahu tahu tak...
saya menggeletar gila semasa membuat ujian ini..
saya tak tahu la kenapa..
mungkin sb takut dgn jarum...kahkahkah..
bila semua settle...saya lega..
saya -ve..
ehehehe..

selain itu..
borang2 nikah juga telah selamat saya settlekan dgn bantuan ayahanda terchenta..
terima kasih ayah..
so nanti..
ayah akan nikahkan saya..
aiyokkk cikmal...
takut tak??
ahahaha..

baiklah..
ini sahaja lah..
nnt kita sambung episod seterusnya ye...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers