ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 19, 2010

pejam celik...pejam celik , tinggal 20 hari saja lagi .
Ya Allah...

kenapa macam pantas sahaja masa berlalu..
kenapa??
owwhh....

saya rasa saya dh kene start belajar menterima kenyataan yg bakal berlaku dalam hidup saya sebentar sahaja lagi..
kene belajar...kena!!tahu

baiklah...
20 hari akan datang..akan berlaku satu keajaiban....

  • tiba2 saya bergelar isteri...isteri oii!..tiba2 ada suami..semua macam tiba2...kenapa?hahaha
  • nanti apa2 surat lantikan dekat sekolah mereka akan letak nama Puan Izatul..bukan lg Cik Izatul..owhh..susah la saya nk tgk list sape kene masuk meeting lepas ini..sbb slalunye saya akan tgk nama "Cik" dahulu..kalo ade, baru saya proceed baca notis tersebut..maknanya nanti saya kene baca notis secara betul2 la kan..
  • dapat partner baru dalam hidup...dapat kawan baru.dapat rakan kongsi baru.dapat suami baru..hahah...macam sebelum ini pernah mempunyai suami je..dapat musuh baru...kahkahkah...musuh?tak..tak..takkan la suami jadi musuh pulak kan..tidak baik...
  • kene tukar status dlm FB.Relationship Status: Married to Cikmal..ehh...cikmal sudah ada FB tahu..kalau kamu rajin..pegi la add die..kesian die...kawan sikit je..hahaha
  • selepas ini kene report semua aktiviti kepada cikmal..slalunye haku main redah saje..kdg2 pegi jln2 jauh pun tidak bgtau die pun...yela..takat tunang je pun kan..kang ada plak yg rasa meluat kalo takat nk g kedai beli bawang pun nk kene bgtahu tunang..tp lepas ini tidak boleh tahu!tidak boleh...kene bgtahu juga..sbb die kan sudah bertukar status menjadi suami...tp kalau mahu ke tandas sekolah kene bgtahu suami juga ke?errr
  • bakal mentukar panggilan dr "awak" kepada _____...tidak tahu la...tidak decide lagi mahu mempanggil apa..tp mmg kene tukar..nanti kalau panggil "awak" juga..dikhuatiri tidak menghormati sang suami..sanak saudara juga mesti akan mentegur jika tidak menggunakan panggilan yang sepatutnya...
  • akan berstatus weekend husband & wife..yang ini saya tak tahu mahu lalui nya macam mana..mungkin saya tabah...mungkin tidak...tidak tahu lg..biarlah waktu mententukan..biarlah...
  • dalam masa 20 hari saja lagi akan mempunyai satu lagi keluarga...ayah mertua, mak mertua, abg ipar, kakak ipar, biras, anak sedara...owhh...meriah..tp takut tidak dapat mensesuaikan diri..maklum saje..saya ini pendiam..kahkahkah
  • akan mengkongsi semua benda dengan suami..semua...semua la..maknanya tiada rahsia antara kita la ye cikmal?alamak...takutnye...hihihi
  • kena masak2 untuk cikmal..kene!!risaunye..takut cikmal keracunan pula kan..kahkahkah...tp saya berazam mahu menggemukkan cikmal..hahah..nnt saya gemuk sekali macamana?lagi satu..kami kan bakal duduk berjauhan..macamana mahu merealisasikan impian mahu menggemukkan beliau?hmmm
  • akan berulang alik dr taiping - shah alam dgn menaiki bas mungkin...bas ok..bas....kereta saya xboleh jln jauh2 sgt..kene bersedia dr segi mental dan fizikal keletihan yg bakal muncul nnti...
  • lepas ini kene belajar cara2 tidak tidur selepas sembahyang subuh..nanti kelak jika berada di rumah mertua bukankah tidak elok jika menantu bangun lewat...kalau rumah ibu bapa sendiri tidak mengapa juga lah...adoii


saya rasa cukup dulu la sampai sini..
saya baru perasan ada benda penting saya tak buat lg..
nanti saya sambung next entry ye...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers