ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Monday, September 20, 2010

kali ini saya rasa kelakar sedikit..
bagi saya la..
bg kamu saya xtahu la samada kelakar atau tak..

semasa sesi pembelian cadar tempohari..
saya x check pun saiz bantal
sekali tu..
masa sesi testing cadar di rumah..
baru saya perasan yg semua bantal bukan normal saiz..
adoii..
ini bermakna saya kene cari bantal lain la...
haiishhh..
tp emak ckp..baik buat bantal kekabu..
owhh..mak memang bijak..
sbb kt kmpung saya agak senang mahu mencari kekabu drpd cari bantal saiz kingkong itu..

mak beli 3kg kekabu ngan kain warna putih utk buat bantal tersebut...
mak jahit sendiri dengan bantuan saya mencucuk benang dlm jarum mesin..
hahahaha...mak saya rabun ok...tp gigih mahu menjahit..
saya plak yg stress sbb benang mesin asyik putus je..
saya kene bangun cucuk balik benang kt jarum tu..
hahah...tp oleh kerana mak tgh bersemngat..
so saya kene lebih bersemangat....hikhikhik
mak bermula lah sesi mengisi kekabu kedalam bantal..



saya degil..
mak ckp buat kt luar rumah sbb nnt kekabu terbang2..
saya nk jugak wat dlm rumah sbb bleh layan tv sambil wat keje..
hahaha....
sudahnye abis 1 umah penuh kekabu..
sampai masuk dlm lubang hidung la..hahahah..lawak..lawak..
saya paksa adik sapu..
best kan jd kakak...bleh arah2 kan adik..
hahahaha...

so bantal sudah siap..
4 biji + bantal super big..
mak ckp mahu buat bantal nikah 1..
sbb yg ada 1 saje..
tp yg tu belum siap lg..
kekabu abis..
owwhh...3kg kekabu tidak cukup tahu..
saya pergi beli lg 3kg..
1kg = RM8
RM8 x 6kg = abis duit saya....hahahah
tp saya rasa berbaloi sbb bantal kekabu kan tahan lama...
kalau beli bantal foam..
mesti kos lg tinggi kan...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers